Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Täcke och kudde till vagn köpte jag i Ullared sen till sängen har jag köpt de på jollyroom.se

• Zobeideh

Min åkpåse jag köpt kommer jag nog inte lägga i vagnen förrän till julen. Kör täcke och filt och overall nu i mars när han kommer. Känns lite för varmt med åkpåsen nu

• Zobeideh

Hm de vågar jag inte svara på. De beror lite på hur vädret är jag kommer köra på en sån fluff overall täcke och filt sen får man känna efter hur varmt barnet är så kan man ju bara ta av något :)

• Zobeideh

Längtanefterlilladig: jag har fått eksem precis vid troskanten och lite upp mot magen. Kliar som tusan. Så springer och smörjer mig hela tiden.

• Zobeideh

Ingen klåda på handflatorna och fötterna men fingrarna har svullnat som små korvar så min förlovningsring fick jag plocka av kändes inte så roligt men men va gör man hehe

• Zobeideh

Har inte kommit så långt så jag satt den runt kedja än. Ska se om jag hittar någon kedja jag kan ha den i :)

Jag väntar fortfarande svar från mitt gamla jobb. Dem skulle tydligen skicka in papper om min inkomst som jag hade när jag jobba där. Men de verkar gå VÄÄÄÄÄLDIGT segt. Så har än så länge inte gjort något mer än de. Fattar inte va jag ska göra riktigt. Går jag in på sidan så står där planera din mammapenning eller något sånt men fattar inte om jag ska ordna med de nu och hur jag ska gå tillväga. Enligt fk va de ingen panik med de. Nu skulle jag bara vänta in att lönekontoret på mitt jobb skicka in papperna sen kunde jag ordna med de.

Men jag börjar få lite små panik när allt bara står stilla.

• Zobeideh

Så dessa 10 dagar ska han ansöka om nu? När säger ex jag till att jag ska ha hans dagar?

• Zobeideh

Här börjar det bli tungt och jobbigt. Som ex idag gick vi på ikea för att köpa lite till barnrummet och en snabb tur sen in på väla. Brukar aldrig va problem men nu ligger jag här med enorma ryggsmärtor och ljumskarna känns vill jag lova! Hela kroppen värker. Magen e trög och sen igår har jag haft halsbränna. (Första gången och den skår till på stort!) ligger jag i soffan brukar jag få be sambon om hjälp för att komma upp haha börjar bli problem där. Ofta trött och ont i ryggen. Och hungern har börjat komma tillbaka. Fingrarna är svullna hehe så de e lite om mig :-P vecka 33 här med :)

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014