Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Jag tror min sambo hitta den på tankafetast om jag inte minns fel :/

• Zobeideh

Det med spjälskydd kan jag tycka nästan e ett måste i sängen. Min polares dotter fastnade med foten och de va inte så roligt för den lille :(

• Zobeideh

Vi har haft namn sen 3 år tillbaka. Liaz Nordquist blir det här andra namnet är inte klart än :-P

• Zobeideh

Joma: jag är precis som dig. Börjar få lite små panik nu när allt närmar sig :-/

• Zobeideh

Jag har oxå gjort medicinsk. Och då sa dem att den smärtan påminner mycket om förlossningen. Hade (förlåt för uttrycket) helvetes smärta. Kunde inte ens stå på mina ben. Så spännande och se om de påminner om varandra

• Zobeideh
    j3nnyy skrev 2014-01-19 18:42:18 följande:
    Oj. Jag måste verkligen haft tur.. För min del hoppas jag att förlossningen är lika lätt, men så lätt blir det nog tyvärr inte :(
    Har panik bara jag tänker på smärtan, o som någon sa att vissa tycker hela förlossningen är hemsk o vissa värst när huvudet ska ut. Men alla som jag pratat med säger att när bebisen väl är ute släpper all smärta på en gång, så man behöver inte plågas i flera timmar efteråt oxå.
    Jag har gjort en abort och då kände jag inte så mycket av den här medicinska proceduren sen har jag haft ett missfall där fostret dog i magen och valde den medicinska och då gjorde de svin ont. Enligt läkarna har de med storleken på fostret eller embryot att göra. ju större desto odare. men man vet aldrig va som stämmer :P. 

Vissa säger att förlossningen e hur lätt som helst medan andra har svin ont. har en bekant som fick barn nu i december. Hon födde utan en enda hjälpmedel och sa att de inte alls va så farligt som hon trodde. Så där e väl vissa som klarar de bättre än andra. jag kommer nog vilja lämna rummet när huvudet e på väg ut haha. Kommer va den som skriker att jag ångra mig :P.
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014