• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Saltad

Stort grattis qwerty1234!! Hoppas att ni mår bra allihopa!

Härligt att det börjar komma fler och fler bebisar nu! :))

• EmilyMAndersson

Woohoo värkar i nio timmar, har försökt vila kroppen och faktiskt lyckats somna, smärtan tilltar och vi väntar egentligen bara på att det ska komma tätare. 

Sambon har äntligen fått ut sin ipad som han knappt hann köpa innan han fick lämna in den, så nu ska han skynda sig att få in allt han vill ha med sig till förlossningen xD

Han frågar emellanåt om vi måste åka och jag måste säga att under de åren vi har varit tillsammans, har han aldrig på eget initiativ tömt diskmaskinen när den är ren och det är gjort utan minsta hint, jag tror jag ska vara gravid oftare :'D

Ska duscha och börja förbereda ifall vi åker in mot kvällen, tänk OM det blir bebis idag så man slipper denna väntan :)

• Längtanefterlilladig
    qwerty1234 skrev 2014-02-25 15:02:08 följande:
    Jaha, där försvann det. Summan av kardemumman är att föda barn gör skitont men det är helt klart värt det. Igår föddes vår lilla tjej med dunder och brak!

Åh STORT grattis. Va härligt. Berätta gärna mer när du orkar. Njut massor av din lilla tjej nu
  • biodynamisk
    Jaha, där försvann det. Summan av kardemumman är att föda barn gör skitont men det är helt klart värt det. Igår föddes vår lilla tjej med dunder och brak!

Grattis vad roligt!!
  • Längtanefterlilladig
    EmilyMAndersson skrev 2014-02-25 15:45:54 följande:
    Woohoo värkar i nio timmar, har försökt vila kroppen och faktiskt lyckats somna, smärtan tilltar och vi väntar egentligen bara på att det ska komma tätare.  Sambon har äntligen fått ut sin ipad som han knappt hann köpa innan han fick lämna in den, så nu ska han skynda sig att få in allt han vill ha med sig till förlossningen xD Han frågar emellanåt om vi måste åka och jag måste säga att under de åren vi har varit tillsammans, har han aldrig på eget initiativ tömt diskmaskinen när den är ren och det är gjort utan minsta hint, jag tror jag ska vara gravid oftare :'D Ska duscha och börja förbereda ifall vi åker in mot kvällen, tänk OM det blir bebis idag så man slipper denna väntan :)

Så spännande. Sambon din är nog allt lite nervös Håller tummar & tår att bebisen kommer snart.
  • LillsmurfanLisa
    Grattis! 
  • LillsmurfanLisa
    Woohoo värkar i nio timmar, har försökt vila kroppen och faktiskt lyckats somna, smärtan tilltar och vi väntar egentligen bara på att det ska komma tätare. 

Sambon har äntligen fått ut sin ipad som han knappt hann köpa innan han fick lämna in den, så nu ska han skynda sig att få in allt han vill ha med sig till förlossningen xD

Han frågar emellanåt om vi måste åka och jag måste säga att under de åren vi har varit tillsammans, har han aldrig på eget initiativ tömt diskmaskinen när den är ren och det är gjort utan minsta hint, jag tror jag ska vara gravid oftare :'D

Ska duscha och börja förbereda ifall vi åker in mot kvällen, tänk OM det blir bebis idag så man slipper denna väntan :)
    Heja, vad kul!
  • Joma

Stort grattis :)
  • Lovely90

Åh, hoppas er bebis kommer snart!!!
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014