jag är den jag är skrev 2013-09-02 09:19:40 följande:
Du menar alltså på allvar att du inte själv kan se hur otrevlig och dryg du är i dina svar!?
Du vill aldrig inse dina egna fel utan menar att andras reaktioner på det du skriver beror på att de "inte får det svar de önskar" och att de inte kan ta att du är "rak och ärlig".
Du har ingen som helst självinsikt!
Ärlig? Tja, du påstår det. Kanske, men jag är inte övertygad.
Du vägrar att inse dina egna tillkortakommanden och hålla den här diskussionen på en vuxen nivå.
Jag har dock insett hur viktigt det tydligen är för dig att få sista ordet i "diskussionen", och eftersom jag själv är vuxen nog att inte ha något sådant behov så låter jag dig få som du vill

. Detta blir mitt sista inlägg för precis som min mamma så klokt uttrycker det; "du kan inte lära en blind att se"...
Därför får du nu inga mer svar från mig. Sista ordet blir ditt. Varsågod.
Jag är inte otrevlig eller dryg! Jag lovar! Mest frusterad faktiskt. Däremot känns det som andra skulle ta sig en funderare!
Läs igen och se hur du själv uttrycker dig! och jag är rak och ärlig, och det passar inte en stor grupp, det inser jag!
Jag har massor av självinsikt, annars hade jag ju slutat med mina väckelsetrådar i försök att få folk att TÄNKA TILL!!!!! Jag inser att jag med min erfarenhet från IRL kan bidra med att få folk att inse hur det verligen är, att stiga ur sin lilla rosa bubbla och fatta!!!! Jag ljuger inte på nån punkt, men jag funderar riktigt mkt om hur andra gör, eller att de ivarjefall ljuger lite grann så att det inte är så illa som det verkar!
Vem började kasta paj här inne? Det var inte jag, det var inte du...men sen gick det utför! Rejält! förvänta er inte att bli bemötta på nåt annat vis än ni bemöter mig lixom! Jag blir ilsk jag med och tar ingen skit!
Jag kan uppenbarligen inte heller heller lära blinda se...och tyvärr leder det ju till att troligen nån som läst och skrivit i tråden en vacker dag får uppleva tragiken i att nån anhörig dör, för att man får vänta på ambulans, för att nån annan använder den som taxi!!!!
Jag har inget behov av sista ordet däremot har jag behov av mer diskussion kring ämnet, där outtömligt. Och visst är det lätt att bara dra, så enkelt att skriva som du gör! och är det nåt jag noll respekt för är det folk som inte kan debattera klart utan drar sig ur! Du valde att gå över till att klanka ner på mig som person, varsågod, jag väljer att fortsätta diskutera ämnet! Så sista ordet är inte skrivet än! Så det så!