• molly50

Pullar henne i sömnen

Magnus Hansson skrev 2014-06-04 19:03:29 följande:

Det skulle varit annorlunda om ni inte varit ihop.

Men när man väl "är" det, så har man faktiskt (vanligtvis) gett varandra iaf underförstått samtycke till sådant här. Är såklart ett samtycke som kan ha missförståtts, behöva förtydligas och/eller tas tillbaks.

Är rätt liberal vad gäller sådant här. Folk som tar på mig när jag sover, ser jag dessutom som en stor personlig turn-on.

Känner du dig osäker är det först och främst tjejen du ska prata med. Det är dig och henne det handlar om.

Moraltanterna här på forumet bör du f.ö skita högaktligen i.

Att man är ihop är inte detsamma som att ge samtycke till att utföra sexuella handlingar på sin partner utan dennes medgivande.
    Man äger inte varandra eller varandras kroppar bara för att man är ihop.
    Skulle du t ex vara ok med att din partner stoppar upp en dildo i röven på dig med förevändningen att "ni är ju faktiskt ihop" så det är ok?
    Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (Felix) skrev 2018-12-29 11:40:24 följande:

Har inga som helst problem med att varken pulla eller knulla henne i sömnen (fast hon vaknar ju alltid till slut liksom) och hon med mig.

Kan inte se det som något slags övergrepp, hade hon sett det som övergrepp hade jag avslutat vårt äktenskap omedelbart. Fascinerande vad lättkränkta människor verkar vara inom förhållanden idag.

Men om ni båda är med på det så är det ju en annan sak än om man bara gör saker med sin partners kropp utan medgivande.
    Det måste du ju förstå.
    Carpe Diem
  • Anonym (Jisses)

Hon blir pullad i sömnen inte våldtagen!

Skulle min sambo göra samma sak skulle jag vi smickrad

• Anonym (Felix)
    molly50 skrev 2018-12-29 12:46:02 följande:
    Men om ni båda är med på det så är det ju en annan sak än om man bara gör saker med sin partners kropp utan medgivande.
    Det måste du ju förstå.
    Ja precis, klart jag förstår det, har jag sagt något annat? Däremot hade jag sorterat bort en partner som verkar så lättkränkt så att denne inte kan ta en sådan situation som detta ovan utan direkt ta till övergrepp.

Jag vill påstå att har man ett normalt sunt förhållande så är detta helt ett ickeproblem. Det är så icke så man inte ens behöver prata om det. Läser man här på FL så undrar man hur par ens idag kan träffas. De (en majoritet kvinnor verkar det som) verkar vara ständigt på tå att försöka hitta en öppning till att försöka anmäla sin partner. Det känns mycket märkligt och väldigt destruktivt.
  • Anonym (Zzz)

Överreaktionen hos somliga alltså, jisses.

Det är folk i förhållande det handlar om, inte en ons.

• Anonym (Jisses)

Precis man måste ställa upp för min partner!

Att sen snyffta om att partnern är otrogen..skyll er själva ni som inte ställer upp och får lite pullande att framstå som våldtäkt. Tänk dom som verkligen blir våldtagna!

Anonym (Zzz) skrev 2018-12-29 13:07:47 följande:

• Desire223
    Anonym (Jisses) skrev 2018-12-29 12:54:03 följande:

Hon blir pullad i sömnen inte våldtagen!

Skulle min sambo göra samma sak skulle jag vi smickrad

Och självrespekten är på topp ser jag...
  • molly50
    Anonym (Felix) skrev 2018-12-29 12:56:22 följande:
    Ja precis, klart jag förstår det, har jag sagt något annat? Däremot hade jag sorterat bort en partner som verkar så lättkränkt så att denne inte kan ta en sådan situation som detta ovan utan direkt ta till övergrepp.

Jag vill påstå att har man ett normalt sunt förhållande så är detta helt ett ickeproblem. Det är så icke så man inte ens behöver prata om det. Läser man här på FL så undrar man hur par ens idag kan träffas. De (en majoritet kvinnor verkar det som) verkar vara ständigt på tå att försöka hitta en öppning till att försöka anmäla sin partner. Det känns mycket märkligt och väldigt destruktivt.
    Jag tycker inte att man är lättkränkt för att man tycker att det är viktigt att prata med varandra om sådana saker som sex. Vad man är ok med och inte osv.
    Jag tycker det är en fråga om respekt.
    Man kan ju inte respektera varandra särskilt mycket om man tar sig sådana friheter med hans/hennes kropp.
    I synnerhet när man,som TS,gör det enbart för sin egen njutnings skull.
    Att man är ihop innebär inte att man har rätt att göra vad man vill med varandras kroppar.
    Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (Zzz) skrev 2018-12-29 13:07:47 följande:

Innebär det att man har rätt att göra vad man vill med varandras kroppar,menar du? Bara för att man är i ett förhållande?
    Anonym (Jisses) skrev 2018-12-29 13:34:54 följande:

Precis man måste ställa upp för min partner!

Att sen snyffta om att partnern är otrogen..skyll er själva ni som inte ställer upp och får lite pullande att framstå som våldtäkt. Tänk dom som verkligen blir våldtagna!

Man kan ju ha en anledning till att inte vilja "ställa upp" ibland också.
    Och kan man inte ta det ,utan väljer att vara otrogen pga ett nej, så ska man nog inte ha ett förhållande.
    Sex är ingen rättighet.
    Carpe Diem
  • Anonym (Gubbslem)

Tråden är fem år gammal. Är moralfittorna så rabiata att spy ut sin dynga över män så att de inte ens har tid att kolla åldern på tråden?

Svar på tråden Pullar henne i sömnen