• Anonym (H)

Pullar henne i sömnen

Min sambo och jag har ett bra sexliv. Jag kanske är lite mer av en sexfantast i förhållandet.
    Jag har nu på senaste tiden gjort en vana vid att slicka henne och pulla henne när hon sover. Vi sover nämnligen nakna. Hon har aldrig vaknat av det, mer än att hon rört sig i sömnen men då hinner jag snabbt sluta.
    Jag tänder på att ha någon form av sex med henne när hon sover och därför gör jag som jag gör. Jag vet dock inte hur hon skulle reagera om hon skulle vakna upp av det någon gång. Hur skulle ni reagera?

• Svar på tråden Pullar henne i sömnen
  • tjej87

Om hon inte gillar det så är det våldtäkt... Kan nog vara läge att prata med henne om det innan du fortsätter

• YummyMami

Att va???? Jag skulle tycka min man var fruktansvärt äcklig och undra om han var helt hundra. Hur jävla störd kan man bli?

Mitt liv Just nu.. http://dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 http://fyrasex.blogspot.se
  • Anonym (.)

Hur kan du göra så mot en person utan personens godkännande? Du kan ju bli polisanmäld!

Jag hade blivit förbannad och besviken. Min kropp är ingen leksak. En hel del tjejer här på TS har startat trådar om att deras män haft sex med dem i sömnen och de har känt sig väldigt kränkta.

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Nej, men så trevligt.

Nu är det bara den "lilla" detaljen om samtycke. Denna "lilla" detalj förändrar en ömsesidigt mysig stund till brottsrubriceringen våldtäkt. Jag tror nog att du kan lista ut i vilken ände av skalan du är just för tillfället.

An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Anonym (Chess)

Hm. Jag älskar att bli väckt på det sättet. Och min sambo också... Men om poängen är att ha sex med någon utan dennes vetskap så är det ju övergrepp..

Varför inte låta henne vakna så märker du ju vad hon tycker? Blir det fel så gör du ju inte om det mer...

• Anonym (nix)

Nej det är inget jag skulle uppskatta faktiskt!! Nu har jag blivit drogad o sexuellt utnyttjad 2 gånger så därför känner jag väldigt obehag inför sådana grejer. Jag vill själv bestämma o vara med o vaken!

• LinneaJosie
    Anonym (Chess) skrev 2013-08-31 12:03:15 följande:
    Hm. Jag älskar att bli väckt på det sättet. Och min sambo också... Men om poängen är att ha sex med någon utan dennes vetskap så är det ju övergrepp.. Varför inte låta henne vakna så märker du ju vad hon tycker? Blir det fel så gör du ju inte om det mer...

Vilket bra tips! Prova snabbknulla nån i parken också, och fråga EFTERÅT om personen var med på det. Samtycke inhämtas före akten. Herregud.
  • Anonym (!)

Min exman sysslade med sånt och jag vaknade några gånger mitt uppe i en våldtäkt. Jag anmälde och packade väskan.
    Fick igenom en skilsmässa efter 6mån trots att han vägrade skriva på. 

• Anonym (H)

Jag förstår, men det är ju min sambo. Hon borde väll inte känna sig våldtagen, vi älskar ju varandra.

Svar på tråden Pullar henne i sömnen