• RoxXxylicious

Pullar henne i sömnen

Anonym (Skönt) skrev 2013-09-06 17:51:33 följande:
    Jag tolkade ditt svar som att du tycke det var bättre att vakna av en kuk i musen än att inte vakna alls. Ser faktiskt inte skillnaden eftersom man sover när det inleds i bägge fallen. Det blir ju inte mer okej om man vaknar än om man inte gör det...eller mindre okej om man tycker att det är skönt ihop med rätt man.
    absolut INTE.
    det är inte okej att göra någonting på någon utan den andre personens godkännande.
    det finns partners som talar om sånt där, att dom tycker det är okej att bli på dunkad i sömnen , jättebra för dom att det sker på bådas godkännande.
    men som i TS fall att han utnyttjar henne utan hennes vetskap, är FAN inte okej
  • Anonym (Skönt)
    RoxXxylicious skrev 2013-09-07 11:46:05 följande:
    absolut INTE.
    det är inte okej att göra någonting på någon utan den andre personens godkännande.
    det finns partners som talar om sånt där, att dom tycker det är okej att bli på dunkad i sömnen , jättebra för dom att det sker på bådas godkännande.
    men som i TS fall att han utnyttjar henne utan hennes vetskap, är FAN inte okej
    Fast läs inlägget du citerade igen...står det nåt om medgivande där?
  • RoxXxylicious
    Anonym (Skönt) skrev 2013-09-07 11:48:09 följande:
    Fast läs inlägget du citerade igen...står det nåt om medgivande där?
    "om min man väcker mig på det sättet är det jätteskönt,"
    det anser jag vara medgivande?!
  • Anonym (Skönt)
    RoxXxylicious skrev 2013-09-07 11:54:05 följande:
    Ja efteråt precis som ts sambo. Jag ser faktiskt ingen skillnad i om man vaknar eller inte.
  • Anonym (Skönt)
    RoxXxylicious skrev 2013-08-31 14:42:58 följande:
    rakt av våldtäkt, vidrigt!
    Har inte kvinnan gett sitt medgivande så är det ju våldtäkt oavsett, eller?
  • Michelle 341
    RoxXxylicious skrev 2013-09-07 11:54:05 följande:

Ja, DÅ ja, men hon hade ju inte gett ngt medgivande INNAN han började pilla på henne. Och innan skrev ju ni motståndare att även om TS tjej gett medgivande nu så hade han inte det från början så därför har han fortfarande våldtagit henne, det gör ju att det är våldtäkt även i detta fallet fram till medgivandet, rent teoretiskt är det ju samma sak, eller hur?
  • RoxXxylicious
    Michelle 341 skrev 2013-09-07 13:19:52 följande:

Ja, DÅ ja, men hon hade ju inte gett ngt medgivande INNAN han började pilla på henne. Och innan skrev ju ni motståndare att även om TS tjej gett medgivande nu så hade han inte det från början så därför har han fortfarande våldtagit henne, det gör ju att det är våldtäkt även i detta fallet fram till medgivandet, rent teoretiskt är det ju samma sak, eller hur?
    utan medgivande = våldtäkt, anser iallafall JAG.
    för vem fan är så korkad att man tänker "nä men jag pumpar på henne i sömnen och så får vi se vad hon säger ifall hon vaknar" (eller i TS fall HON KOMMER INTE ATT VAKNA)

det är jättebra att dessa nattliga sexlekar fungerar för er, men kom inte och gråt ut den dagen ni vaknar upp av att ni INTE vill leka dessa lekar, för ni har som sagt gett erat medgivande så det är bara ligga och ta emot, oavsett vilket hål det är som pumpas, hur motbjudande du/ni/hen/hon/han tycker att det är.
    ni har ju faktiskt en plikt som sambo att "ställa upp" som någon så fint skrev ett par trådar bakåt :)

JAG anser att det är våldtäkt utan ens medgivande och speciellt när dåren (TS) agerar på ett sådant sätt som han gjorde, en normalpuckad person vet att det är fel.
  • Anonym (Skönt)
    RoxXxylicious skrev 2013-09-07 21:23:23 följande:
    utan medgivande = våldtäkt, anser iallafall JAG.
    för vem fan är så korkad att man tänker "nä men jag pumpar på henne i sömnen och så får vi se vad hon säger ifall hon vaknar" (eller i TS fall HON KOMMER INTE ATT VAKNA)

det är jättebra att dessa nattliga sexlekar fungerar för er, men kom inte och gråt ut den dagen ni vaknar upp av att ni INTE vill leka dessa lekar, för ni har som sagt gett erat medgivande så det är bara ligga och ta emot, oavsett vilket hål det är som pumpas, hur motbjudande du/ni/hen/hon/han tycker att det är.
    ni har ju faktiskt en plikt som sambo att "ställa upp" som någon så fint skrev ett par trådar bakåt :)

JAG anser att det är våldtäkt utan ens medgivande och speciellt när dåren (TS) agerar på ett sådant sätt som han gjorde, en normalpuckad person vet att det är fel.
    Fast du sa ju nyss emot dig själv och ansåg att ett medgivande efteråt var bra nog. Acceptera det finns kvinnor som lever i relationer där vi är så trygga med vår partner att detta inte blir en våldtäkt. Jag litar på min man och han litar på mig, vi skulle aldrig skada varandra medvetet. Om jag vaknar av att han har sexuella aktiviteter med mig som jag inte vill så ber jag honom bara att sluta. En sådan situation skulle aldrig kunna bli en våldtäkt hos oss. Visst han har mitt medgivande, men han kan ju omöjligt veta om jag vill varje gång utan att först väcka mig och fråga och då förstörs ju lite av det sköna. Att han vill ha mig är inget övergrepp!

Vad DU anser har faktiskt bara betydelse när det är du som blivit utsatt. Du kan inte komma och säga att en tjej har blivit våldtagen när hon inte känner så själv! Fast det är bra att du vet vad du vill så du kan informera din partner att inte försöka väcka dig med sex. enligt ditt sätt att se på det så är Anonym(Snömos) våldtagen. Tycker du att hon ska ringa polisen och anmäla sin partner med?
  • Anonym (Skönt)
    RoxXxylicious skrev 2013-09-06 17:43:58 följande:
    Precis, är  en hummande avdäckad tjej också "okej"?
    NÄR blir det OKEJ?
    Nej det är inte okej.

Det blir okej när man har en nära och trygg relation där man känner sin partner tillräcklig väl för att veta hur denne skulle reagera på detta. Jag är snart 40 år och har levt ihop med min man i lite mer än 20 år...alltså lite mer än halva mitt liv Tror du inte då att vi känner varandra tillräckligt väl för att veta vad den andra gillar och ogillar?  Jag är heller inte gift med nån machokille, jag vet att han inte skulle göra nåt för att medvetet skada mig. Har du själv levt i en liknande relation?
  • molly50
    Anonym (Skönt) skrev 2013-09-07 21:36:20 följande:
    Fast du sa ju nyss emot dig själv och ansåg att ett medgivande efteråt var bra nog. Acceptera det finns kvinnor som lever i relationer där vi är så trygga med vår partner att detta inte blir en våldtäkt. Jag litar på min man och han litar på mig, vi skulle aldrig skada varandra medvetet. Om jag vaknar av att han har sexuella aktiviteter med mig som jag inte vill så ber jag honom bara att sluta. En sådan situation skulle aldrig kunna bli en våldtäkt hos oss. Visst han har mitt medgivande, men han kan ju omöjligt veta om jag vill varje gång utan att först väcka mig och fråga och då förstörs ju lite av det sköna. Att han vill ha mig är inget övergrepp!

Vad DU anser har faktiskt bara betydelse när det är du som blivit utsatt. Du kan inte komma och säga att en tjej har blivit våldtagen när hon inte känner så själv! Fast det är bra att du vet vad du vill så du kan informera din partner att inte försöka väcka dig med sex. enligt ditt sätt att se på det så är Anonym(Snömos) våldtagen. Tycker du att hon ska ringa polisen och anmäla sin partner med?

Men alltså,problemet är fortfarande att TS har haft sina sexuella lekar med sin sambo utan hennes medgivande.
    Han frågade henne om det var ok först EFTER att han startat den här tråden och fått flera svar att det han gjorde inte var ok.
    Han har alltså använt sin sambo som en uppblåsbar barbara,inte bara EN gångutan FLERA,INNAN han frågat henne om hon var ok med det. Och det är det som är problemet!
    Det spelar ingen roll om hon har gettsitt medgivande nu. Han har fortfarande utnyttjat hennes kropp för att stilla sina egna lustar innan han frågade om det var ok.
    Han ville alltså inte att hon skulle vakna när han utövade sina sexuella lekar på henne,eftersom han tänder på att göra det när hon sover. Det är inte någonstans ok innan man frågat om lov!
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
Svar på tråden Pullar henne i sömnen