• Michelle 341

Pullar henne i sömnen

seriös man skrev 2013-09-05 20:44:04 följande:
    du är inte ensam om att gilla det vet många tjejer som älskar att vakna så och blir ännu mer tända av det. är man ihop och man har pratat om det och är överens att det kan vara okej ibland så finns ingen anledning att göra en anmälan som michelle341 påstår. så länge man är överens finns inget hinder är bara ni som sätter gränsen för vad som är okej

Det framkom inte att dem hade kommit överens om detta innan?! Och dessutom var jag ironiskt men det förstod du såklart inte...
  • Anonym (Skönt)
    Michelle 341 skrev 2013-09-05 20:50:34 följande:

Det framkom inte att dem hade kommit överens om detta innan?! Och dessutom var jag ironiskt men det förstod du såklart inte...
  • Anonym (Snömos)

Så härligt att bli väckt med tunga eller fingrar,  har inte heller något emot att känna en hård kuk i musen när jag vaknar. Önskar bara att mannen gjorde det oftare... blev pullad i natt som var senast och det är sååå skönt.

• RoxXxylicious
    Anonym (Snömos) skrev 2013-09-05 22:44:57 följande:
    Så härligt att bli väckt med tunga eller fingrar,  har inte heller något emot att känna en hård kuk i musen när jag vaknar. Önskar bara att mannen gjorde det oftare... blev pullad i natt som var senast och det är sååå skönt.

När du vaknat ja, ts sambo vaknade inte.....
  • Anonym (tjejen)

jag kan säga att personligen om min man skulle göra så skulle jag se de som upphetsande!!

• Anonym (Skönt)
    RoxXxylicious skrev 2013-09-06 11:29:03 följande:

När du vaknat ja, ts sambo vaknade inte.....
    Om det varit nån annan än din sambo då? hade det varit okej då? Gränserna är olika beroende på vem, när och hur... om min man väcker mig på det sättet är det jätteskönt, om hans kompis skulle göra det är det våldtäkt!
  • Anonym (ja eller nej?)

Visst, det kan vara lätt i efterhand att konstatera att det var skönt och man har inga invändningar men principen är väl ändå viktig?
    Alltså, är ett hummande i sömnen ok som godkännande för sex eller inte?

Om man tycker det räcker så får man ju också räkna med att han exempelvis frågar i sömnen: Vill du ha den i tvåan.. samtidigt som han smeker dig skönt. Så hummar du mmmm till svar och vaknar 30 sek. senare av att han knullar dig analt..

Kan man då hävda att det är ett övergrepp?
    I så fall bör man kunna hävda samma sak trots att man hade det skönt..

Det är medgivande som är nyckelordet.         

• RoxXxylicious
    Anonym (Skönt) skrev 2013-09-06 12:52:37 följande:
    Om det varit nån annan än din sambo då? hade det varit okej då? Gränserna är olika beroende på vem, när och hur... om min man väcker mig på det sättet är det jätteskönt, om hans kompis skulle göra det är det våldtäkt!
    min sambo skulle aldrig få för sig att göra någonting utan mitt godkännande när det gäller MIN kropp.

om din sambo gör det på dig och har ditt godkännande så är det någonting mellan er och därför OKEJ, ni båda är med på det.
    men jag vill inte att någon ska köra upp fingrar i mig när jag sover, speciellt inte utan mitt godkännande!
    det kan faktiskt göra mer skada än nytta, aldrig tänkt så långt?
  • RoxXxylicious
    Anonym (ja eller nej?) skrev 2013-09-06 13:26:35 följande:
    Visst, det kan vara lätt i efterhand att konstatera att det var skönt och man har inga invändningar men principen är väl ändå viktig?
    Alltså, är ett hummande i sömnen ok som godkännande för sex eller inte?

Om man tycker det räcker så får man ju också räkna med att han exempelvis frågar i sömnen: Vill du ha den i tvåan.. samtidigt som han smeker dig skönt. Så hummar du mmmm till svar och vaknar 30 sek. senare av att han knullar dig analt..

Kan man då hävda att det är ett övergrepp?
    I så fall bör man kunna hävda samma sak trots att man hade det skönt..

Det är medgivande som är nyckelordet.         
    Precis, är  en hummande avdäckad tjej också "okej"?
    NÄR blir det OKEJ?
  • Anonym (Skönt)
    RoxXxylicious skrev 2013-09-06 17:43:02 följande:
    min sambo skulle aldrig få för sig att göra någonting utan mitt godkännande när det gäller MIN kropp.

om din sambo gör det på dig och har ditt godkännande så är det någonting mellan er och därför OKEJ, ni båda är med på det.
    men jag vill inte att någon ska köra upp fingrar i mig när jag sover, speciellt inte utan mitt godkännande!
    det kan faktiskt göra mer skada än nytta, aldrig tänkt så långt?
    Jag tolkade ditt svar som att du tycke det var bättre att vakna av en kuk i musen än att inte vakna alls. Ser faktiskt inte skillnaden eftersom man sover när det inleds i bägge fallen. Det blir ju inte mer okej om man vaknar än om man inte gör det...eller mindre okej om man tycker att det är skönt ihop med rätt man.
Svar på tråden Pullar henne i sömnen