Pullar henne i sömnen
Då är det en helt annan sak.
Nu blev jag kvar här lite till ändå.
Gott Nytt År alla.
Älskar man varandra så utsätter man inte sin partner för övergrepp när h*n sover.
Felix, jag tror inte riktigt att du förstår. Jag är äldre än 25+ och ska nu separera från ett 15+ samboförhållande för att han pillade flera gånger och vid olika tillfällen när jag sov. Detta trots att han vet att jag inte vill väckas för att ha sex.
Det är skillnad på att få igång och när någon pillar på någon sovande utan att väcka den personen. Jag kan inte förklara i ord den känslan som jag kände när han sakta för in sin hand och drar mig mellan bena. När jag hoppar till så tar han ut sin hand, väntar några min tills han tror att jag har somnat igen och samma visa sker igen och igen. Jag stelnade till och kunde inte få fram några ord alls. Det är ett sexuellt övergrepp. Du kan inte skriva att det har med bagage att göra. Han har inte rätt till min kropp trots vi har varit tillsammans flertal år.
Jag tror att du förstår!
Tre är inte så lång tid, antar att du är 25+ någonting då.
Varför ska jag fråga om jag vet svaret. Jag känner min partner.
Varför bli arg om ens partner försöker få igång dig mitt i natten, varför inte bara vänligt säga nej, så enkelt kan det vara. Varför inte en vänlig tillrättavisning och sen vet partnern. Varför denna ilska?