Pullar henne i sömnen
molly50 skrev 2013-09-07 21:56:12 följande:
Men alltså,problemet är fortfarande att TS har haft sina sexuella lekar med sin sambo utan hennes medgivande.
Han frågade henne om det var ok först EFTER att han startat den här tråden och fått flera svar att det han gjorde inte var ok.
Han har alltså använt sin sambo som en uppblåsbar barbara,inte bara EN gångutan FLERA,INNAN han frågat henne om hon var ok med det. Och det är det som är problemet!
Det spelar ingen roll om hon har gettsitt medgivande nu. Han har fortfarande utnyttjat hennes kropp för att stilla sina egna lustar innan han frågade om det var ok.
Han ville alltså inte att hon skulle vakna när han utövade sina sexuella lekar på henne,eftersom han tänder på att göra det när hon sover. Det är inte någonstans ok innan man frågat om lov!
Hur svårt är det att acceptera att alla inte skulle känna sig våldtagna i en sådan situation? Allt hänger på hur man är som person och vilken relation man har till den som gör det. Fast jag har sagt det förr och jag säger det igen, det var inte så smart av killen. Han tog en risk som jag inte tycker att man ska ta om man inte är jäklig trygg och säker i sin relation.