• Anonym ((Q))

Pullar henne i sömnen

Haskel skrev 2013-09-02 12:38:47 följande:
    ,Man ger den andre tillåtelse att binda, sätta munkavle. Man kan inte säga JA, eller NEJ under själv akten. MEN MAN LITAR PÅ VARANDRA!!!

Min fru får smeka mig när jag sover, av den enkla anledningen, ATT JAG LITAR PÅ HENNE. 
    Är det någon som har gjort det här när ni runkade av pojkvännen?
  • Mimosa86
    Magnus Hansson skrev 2014-06-04 19:03:29 följande:

Det skulle varit annorlunda om ni inte varit ihop.

Men när man väl "är" det, så har man faktiskt (vanligtvis) gett varandra iaf underförstått samtycke till sådant här. Är såklart ett samtycke som kan ha missförståtts, behöva förtydligas och/eller tas tillbaks.

Är rätt liberal vad gäller sådant här. Folk som tar på mig när jag sover, ser jag dessutom som en stor personlig turn-on.

Känner du dig osäker är det först och främst tjejen du ska prata med. Det är dig och henne det handlar om.

Moraltanterna här på forumet bör du f.ö skita högaktligen i.

Nej, att vara ihop är inte det samma som att ge samtycke till att någon gör sexuella handlingar mot ens vilja. Lika lite som det är ok att slå någon man är ihop med.

Har man sexuella fantasier man vill genomföra så diskuterar man det med sin partner och kommer överens. Du äger inte en människa bara för att du är ihop med henne.
  • Anonym (en som vet)

Min ex-sambo brukade ofta både smeka och slicka när jag 'sov'. Inget vi pratade om när vi var vakna. Vet fortfarande inte om han verkligen trodde att jag sov, det gjorde jag aldrig i alla fall. Jag är övertygad om att ts tjej inte sover när han håller på med henne, hon ligger och njuter och blir tänd av att få utan att förväntas att ge något, bara vara helt passiv. Det är väldigt upphetsande. Ni som skriver om övergrepp m m är fel ute. Självklart 'sover' inte ts tjej när detta sker, hon är med på det.

• cleoeme

Det du begår är ett övergrepp och hoppas du blir anmäld. Hade min sambo gjort så på mig hade jag sparkat ut hans tänder.

• Str8fwd

Skulle aldrig röra henne när hon sover och hon skulle inte vilja att jag gör det heller.
    Däremot har jag sagt att hon gärna får göra det med mig vilket hon dock aldrig gjort ändå.

• Anonym (Vortan)
    Anonym (H) skrev 2013-08-31 11:56:57 följande:

Min sambo och jag har ett bra sexliv. Jag kanske är lite mer av en sexfantast i förhållandet.
    Jag har nu på senaste tiden gjort en vana vid att slicka henne och pulla henne när hon sover. Vi sover nämnligen nakna. Hon har aldrig vaknat av det, mer än att hon rört sig i sömnen men då hinner jag snabbt sluta.
    Jag tänder på att ha någon form av sex med henne när hon sover och därför gör jag som jag gör. Jag vet dock inte hur hon skulle reagera om hon skulle vakna upp av det någon gång. Hur skulle ni reagera?

Underbart spännande och upphetsande! Det gör jag också med min sambo. Jag har aldrig slickat henne, men låter ett finger glida närmre hålet sakta sakta och sen när jag väl är där så trycker jag sakta in det. Ibland har jag märkt att hon blivit blöt. Men jag lovar. Hon sover. Så upphetsande!

Har du märkt något om hon blir blöt fast hon sover?
  • Anonym (Vortan)
    Anonym (en som vet) skrev 2018-12-29 10:07:33 följande:

Min ex-sambo brukade ofta både smeka och slicka när jag 'sov'. Inget vi pratade om när vi var vakna. Vet fortfarande inte om han verkligen trodde att jag sov, det gjorde jag aldrig i alla fall. Jag är övertygad om att ts tjej inte sover när han håller på med henne, hon ligger och njuter och blir tänd av att få utan att förväntas att ge något, bara vara helt passiv. Det är väldigt upphetsande. Ni som skriver om övergrepp m m är fel ute. Självklart 'sover' inte ts tjej när detta sker, hon är med på det.

Du har fel.
  • Anonym (Felix)

Har inga som helst problem med att varken pulla eller knulla henne i sömnen (fast hon vaknar ju alltid till slut liksom) och hon med mig.

Kan inte se det som något slags övergrepp, hade hon sett det som övergrepp hade jag avslutat vårt äktenskap omedelbart. Fascinerande vad lättkränkta människor verkar vara inom förhållanden idag.

• Desire223

Jag hade slängt ut dig, polisanmält dig och berättat för varenda jävel jag känner att du har allvarliga problem.

• Desire223
    Magnus Hansson skrev 2014-06-04 19:03:29 följande:

Det skulle varit annorlunda om ni inte varit ihop.

Men när man väl "är" det, så har man faktiskt (vanligtvis) gett varandra iaf underförstått samtycke till sådant här. Är såklart ett samtycke som kan ha missförståtts, behöva förtydligas och/eller tas tillbaks.

Är rätt liberal vad gäller sådant här. Folk som tar på mig när jag sover, ser jag dessutom som en stor personlig turn-on.

Känner du dig osäker är det först och främst tjejen du ska prata med. Det är dig och henne det handlar om.

Moraltanterna här på forumet bör du f.ö skita högaktligen i.

Om din partner tycker att hon fått underförstått samtycke till att köra in en vinflaska i ditt arsle när du sover är det förstås fett lugnt?
Svar på tråden Pullar henne i sömnen