• Anonym (Skönt)

Pullar henne i sömnen

Anonym (Skönt) skrev 2013-09-03 19:46:01 följande:
    Jag försvarar faktiskt inte ts, utan jag diskuterar mot alla som slänger ur sig anklagelser hit och dit. Jag tycker att man ska tänka sig lite för och jag har haft den här typen av diskussioner på fl förr, men med andra ämnen. Bara för at tman sitter anonym bakom en skärm så är det inte okej att slänga ur sig både det ena och det andra. Det sitter riktiga människor och läser det ni skriver och man ska ha jävligt mycket på fötterna innan man anklagar någon för våldtäkt. Det går att uttrycka sin åsikt ändå! Fast som vanligt i dessa diskussioner så blir man alltid ställd på andra sidan när man inte håller med mobben.

Fast jag står fast vid min åsikt om att det inte är våldtäkt när offret inte känner sig kränkt och utnyttjad utan istället är helt okej med det. Jag står även fast vid att det är en kränkning mot riktiga våldtäktsoffer att påstå att ts sambo är våldtagen. Ytterligare står jag fast vid att endast hon kan avgöra om hon är våldtagen eller inte, ingen av oss kan säga nåt om det. jag står även fast vid att jag tycker att ts borde ha frågat sin sambo först och jag tycker inte att han har gjort rätt..
    Under förutsättning att han inte har en aning om ifall hon skulle känna sig kränkt om hon visste.

jag är ganska säker på att min man visste att jag inte skulle bli kränkt första gången han väckte mig med sex...har för mig att han var först för det brukar vara han som väcker mig och inte tvärt om. Jag blir så avtänd av hans snarkningar så det är inte ofta jag har lust att väcka honom.
  • Anonym (Skönt)
    Michelle 341 skrev 2013-09-03 19:30:17 följande:

Bravo!! Bra förklarat också Flört
    Solig
  • Spartacus
    Anonym (Skönt) skrev 2013-09-03 19:52:58 följande:
    Under förutsättning att han inte har en aning om ifall hon skulle känna sig kränkt om hon visste.

jag är ganska säker på att min man visste att jag inte skulle bli kränkt första gången han väckte mig med sex...har för mig att han var först för det brukar vara han som väcker mig och inte tvärt om. Jag blir så avtänd av hans snarkningar så det är inte ofta jag har lust att väcka honom.

VÄCKTE dig med sex... alltså inte hade sex med dig medan du sov med ovilja att du skulle vakna utan väckte dig med sex med önskemålet att inleda något?

du tycker inte det är någon skillnad? jag känner mig inte heller kränkt om min man försöker inleda något med mig men om jag fick reda på att han brukar använda min kropp för sexuella lekar medan jag sov skulle jag bli kränkt, alla gånger! specifikt skärrad skulle jag bli om han tyckte det var trevligt att jag sov vidare...  
  • Anonym (Skönt)
    Spartacus skrev 2013-09-03 20:20:36 följande:

VÄCKTE dig med sex... alltså inte hade sex med dig medan du sov med ovilja att du skulle vakna utan väckte dig med sex med önskemålet att inleda något?

du tycker inte det är någon skillnad? jag känner mig inte heller kränkt om min man försöker inleda något med mig men om jag fick reda på att han brukar använda min kropp för sexuella lekar medan jag sov skulle jag bli kränkt, alla gånger! specifikt skärrad skulle jag bli om han tyckte det var trevligt att jag sov vidare...  
    Fast lik förbannat så sov jag när han började och kunde inte ge mitt tillåtande. Vid dessa tillfällen brukar jag vakna av att jag är kåt...Sedan tycker jag att det har betydelse anledningen till att han väljer att inte väcka henne. Är det för att att han inte vill bli påkommen eller är det för att han vill vara snäll mot sin partner så hon inte blir väckt?

Observera att du här ger uttryck för var DIN gräns går, men din gräns är bara din och kan inte appliceras på nån annan!
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (Skönt) skrev 2013-09-03 20:58:36 följande:
    Fast lik förbannat så sov jag när han började och kunde inte ge mitt tillåtande. Vid dessa tillfällen brukar jag vakna av att jag är kåt...Sedan tycker jag att det har betydelse anledningen till att han väljer att inte väcka henne. Är det för att att han inte vill bli påkommen eller är det för att han vill vara snäll mot sin partner så hon inte blir väckt?

Observera att du här ger uttryck för var DIN gräns går, men din gräns är bara din och kan inte appliceras på nån annan!
    ...om jag vaknade av att nån annan gjorde samma sak med mig så skulle jag känna mig väldigt kränkt och ja, jag skulle anmäla den personen för våldtäkt! ...utan tvekan!
  • Lottamh

Testa först o prata lite med henne om vad hon hade tyckt om o bli väckt på det viset utan att avslöja dig helt att du hade tänkt göra det på henne samma natt typ.. Men hade hon tyckt det varit helt okej och lika spännande som dig (vilket hon säkert gör eftersom ni borde ha ungefär samma sexnivå) så är det ju bara o testa en natt o se vad som händer! :) tycker hon att det inte var något för henne igentligen så är det bara o be om ursäkt och aldrig göra om det o om hon tände på det så kör på!! ;)

Själv hade jag blivit väldigt upphetsad o kåt av att bli väckt på detta sätt!! Vilken underbar väckarklocka, då vill man inget hellre än att få vakna på morgonen.. ;)

Men som sagt man måste kolla läget med sin partner först för att nått inte ska bli fel, man måste ju ge o ta och kunna prata om allt..! :)

• nojjigfrideli
    Anonym (H) skrev 2013-08-31 11:56:57 följande:
    Min sambo och jag har ett bra sexliv. Jag kanske är lite mer av en sexfantast i förhållandet. Jag har nu på senaste tiden gjort en vana vid att slicka henne och pulla henne när hon sover. Vi sover nämnligen nakna. Hon har aldrig vaknat av det, mer än att hon rört sig i sömnen men då hinner jag snabbt sluta. Jag tänder på att ha någon form av sex med henne när hon sover och därför gör jag som jag gör. Jag vet dock inte hur hon skulle reagera om hon skulle vakna upp av det någon gång. Hur skulle ni reagera?
    Haha :P En rolig häldelse faktiskt. Min kille trodde jag var vaken, för jag är rätt lättväckt, men jag somnar om fort också. Så han väckte mig och ville ha sex, så jag typ hummade i sömnen, och sen vaknade av ett ryck att han var i full gång haha :P Blev lite paff, men otroligt mysigt, så rekommenderar sovsex! ;)
  • Michelle 341
    nojjigfrideli skrev 2013-09-04 11:39:31 följande:
    Haha :P En rolig häldelse faktiskt. Min kille trodde jag var vaken, för jag är rätt lättväckt, men jag somnar om fort också. Så han väckte mig och ville ha sex, så jag typ hummade i sömnen, och sen vaknade av ett ryck att han var i full gång haha :P Blev lite paff, men otroligt mysigt, så rekommenderar sovsex! ;)

nä men oj, oj oj. Nu förstår du väl att du måste anmäla din älskade för hans fruktansvärda övergrepp ;) Det spelar ju ingen roll att du gillade det i efterhand det visste ju inte han när han bara fick ett "mmmmm" till svar från en halvvsovande tjej, alltså är han en våldtäktsman. Man måste få ett klart och rungande JA innan man rör sin partner på ett sexuellt vis, det vet du väl??!?! Så, på nu med offerkoftan och sätt dit fanskapet som är så respektlös mot dig!
  • seriös man
    nojjigfrideli skrev 2013-09-04 11:39:31 följande:
    du är inte ensam om att gilla det vet många tjejer som älskar att vakna så och blir ännu mer tända av det. är man ihop och man har pratat om det och är överens att det kan vara okej ibland så finns ingen anledning att göra en anmälan som michelle341 påstår. så länge man är överens finns inget hinder är bara ni som sätter gränsen för vad som är okej
  • seriös man
    Lottamh skrev 2013-09-04 07:29:23 följande:
    Testa först o prata lite med henne om vad hon hade tyckt om o bli väckt på det viset utan att avslöja dig helt att du hade tänkt göra det på henne samma natt typ.. Men hade hon tyckt det varit helt okej och lika spännande som dig (vilket hon säkert gör eftersom ni borde ha ungefär samma sexnivå) så är det ju bara o testa en natt o se vad som händer! :) tycker hon att det inte var något för henne igentligen så är det bara o be om ursäkt och aldrig göra om det o om hon tände på det så kör på!! ;)
    Själv hade jag blivit väldigt upphetsad o kåt av att bli väckt på detta sätt!! Vilken underbar väckarklocka, då vill man inget hellre än att få vakna på morgonen.. ;)
    Men som sagt man måste kolla läget med sin partner först för att nått inte ska bli fel, man måste ju ge o ta och kunna prata om allt..! :)
    håller med till fullo 
Svar på tråden Pullar henne i sömnen