Anonym (usch 3) skrev 2013-09-24 20:10:01 följande:
Tydligen bryr du dig tillräckligt för att bemöta det med nya spydigheter.
Jag har inte sagt vad den här personen jag pratar om HETER eller var hon bor, jag pekar inte ut henne, vem hon är och jag har verkligen inte ringt upp henne och sagt att jag tycker hennes bilder är otäcka och att hon sexualiserar sina barn (vilket jag tycker)
Alltså är hon just nu lyckligt ovetande och OUTPEKAD men du bemöter mina åsikter i ämnet med en massa personpåhopp, skriver att jag borde ta mediciner och gå i terapi jämför mig med en "toddler in perpetual hissy fit" ihop med en

Undrar vem det är som har problem här och har ett mobbingbeteende.
för mig är det inga spydigheter, jag är helt allvarlig, jag tror faktiskt att du har ett problem och berättade för dig att du inte behöver må så, jag tror faktiskt att terapi skulle vara bra för dig, för att bearbeta dina känslor gentemot amning (att du ens tror att det på något sätt kan vara sexuellt!?) och att du inte kan sålla intryck utan hakar upp dig och känner ett behov av att älta och omskriva det mer och mer detaljerat.
Att du tycker det du gör och säger det bakom hennes rygg, gör det inte ett dugg bättre, faktiskt.
och det är väldigt intressant att du tar så illa upp för det jag säger, men anser att du har all rätt att göra och säga det du gör om henne..