• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • EQ85

Alla dessa hormoner.. Jag är upp o ner just nu.

• EQ85
    DevilsDaughter skrev 2013-10-09 19:57:16 följande:
    EQ85: Jag också.. Dock inte deppig.. mer ilsk...
    jag är allt.. gånger tio!!
    ledsen = sorgsen
    irriterad = förbannad
    glad = euforisk

jättejobbigt.
    haft en intensiv dag och väntat på provsvar om lillan men läkaren ringde aldrig, blir väl imorgon.
    och nu ikväll så trotsade 2 åringen jättemkt och lillan gnällde/skrek så fort hon inte såg mig.
    tillslut brast det för mig och jag blev skitarg.
    sen lugnade allt sig och det blev bra.
    men ändå. avskyr att bli arg & ledsen.
    men man vänjer sig sen vid alla hormoner. 
  • kakabus

Idag har jag jobbat första gången på 2 månader. Ska prova jobba 25 % nu men vi får se hur det går, det var ett tufft pass på jobbet.

• lillastorafamiljen
    micha123 skrev 2013-10-09 19:34:48 följande:

Tack för alla svar. Får nog bli ett samtal med chefen någon dag snart.. Nervös!! :)

Jag pratade med min igår och jag går in i v 6 i morgon. Men jag är så svullen så jag knappt kunde ha mina jobb byxor, så var nödvändigt att prata med chefen. Men även om det skulle gå snett så är det skönt att chefen vet om man skulle behöva vara hemma ngt.

Jag känner mig inte jätte gravid just idag förutom riktigt gasig i magen. Skulle vilja ha lite fler symptomer....
  • Lotta 84

Har varit på gyn jouren ikväll. Allt såg fortfarande bra ut och dom kunde inte se vart blödningen kom ifrån. Hon sa att de kan vara så att jag har en graviditet där jag blöder, eller så kunde de va nåt fel på graviditeten, men de kan bara tiden utvisa.

Jag vet iaf att jag kommer bli lika orolig om jag får en blödning igen... Men för nu kan jag andas ut..

• lillastorafamiljen
    Lotta 84 skrev 2013-10-09 20:21:16 följande:

Har varit på gyn jouren ikväll. Allt såg fortfarande bra ut och dom kunde inte se vart blödningen kom ifrån. Hon sa att de kan vara så att jag har en graviditet där jag blöder, eller så kunde de va nåt fel på graviditeten, men de kan bara tiden utvisa.

Jag vet iaf att jag kommer bli lika orolig om jag får en blödning igen... Men för nu kan jag andas ut..

Åhhh vad skönt att det såg bra ut!!!

Hoppas att det "bara" är så att du blöder i din graviditet!!!
  • Marieulrika1

Idag har varit en tuff dag. Jobbigt att ligga hemma med ryggont och så hinner man tänka så förbannat mycket.

Är livrädd för missfall och förstår inte när denna oro ska lägga sig.

Vet att det inte finns något jag kan göra men är det fler än jag som känner "finns det verkligen något där inne?"

• mammasusan
    Marieulrika1 skrev 2013-10-09 20:49:58 följande:
    Idag har varit en tuff dag. Jobbigt att ligga hemma med ryggont och så hinner man tänka så förbannat mycket. Är livrädd för missfall och förstår inte när denna oro ska lägga sig. Vet att det inte finns något jag kan göra men är det fler än jag som känner "finns det verkligen något där inne?"

Jodå samma här, livrädd med alla mf i bagaget samtidigt som jag undrar om jag drömt. Toabesöken är en pina ifa det kanske kommer blod. Skulle vilja sova fram till vecka 12 & allt bara är ok....samtidigt vill jag berätta för "hela" världen att jag faktiskt är gravid....skulle vilja posta gravtesterna på instagram & eller fb...men törs inte för då skiter det väl sig.....
    A 27/6-06, V 26/4-09, ärtan Bf 15/6-14
Svar på tråden Bf Juni 2014