ska man få träffa sin ex pojkvän/flickvän?
Ska man få träffa sitt ex när man är i ett förhållande? Förklara gärna hur du tänker. :)
Ska man få träffa sitt ex när man är i ett förhållande? Förklara gärna hur du tänker. :)
Det beror på, har man barn ihop till exempel.
Det beror på, har man barn ihop till exempel.
Nej, känner man behov av att dölja eller smyga med något för sin partner, då är det inte ok. Allt ska ske öppet
Har man gemensamma barn så behöver man ju fortsätta att ha kontakt för barnen skull.
Vet att det finns en del som är emot även sådant vilket jag kan tycka är dumt. Barnen får ju absolut inte hamna i kläm.
Det har jag fått erfara att exet är illa omtyckt och skit snack om exet, jag ska inte behöva ha kontakt med barnets mamma destomer eller rent utsagt varför ska ni behöva ha kontakt det kan väl hon sköta själv.
Tonårsäktenskapet tog slut efter 20 år. Nu 25 år sen skilsmässan. Min nuvarande fru har inget emot att jag har kontakt med exet. Vi har ju två gemensamma barn och en del kul minnen. Ingen av oss längtar tillbaka, båda har hittat nya partners som vi trivs med.
Så... det är nog olika det där.
Tonårsäktenskapet tog slut efter 20 år. Nu 25 år sen skilsmässan. Min nuvarande fru har inget emot att jag har kontakt med exet. Vi har ju två gemensamma barn och en del kul minnen. Ingen av oss längtar tillbaka, båda har hittat nya partners som vi trivs med.
Så... det är nog olika det där.
Finns inget svarsalternativ som passar. Man får ju redan träffa sitt ex. Om partnern inte gillar det får hen väl dra då.
Finns inget svarsalternativ som passar. Man får ju redan träffa sitt ex. Om partnern inte gillar det får hen väl dra då.
Nej, var fick du det ifrån?