ska man få träffa sin ex pojkvän/flickvän?
Ska man få träffa sitt ex när man är i ett förhållande? Förklara gärna hur du tänker. :)
Ska man få träffa sitt ex när man är i ett förhållande? Förklara gärna hur du tänker. :)
Kommentar:
Tjejen får träffa sitt ex. Tjejer kan se killar som enbart vänner..
Killen får inte träffa sitt ex.
Det är samma som att tjejer får kolla på andra killar.
Är inte en viktig sak öppenheten?
Om man i hemlighet har kontakt med sitt ex eller om man kör med öppna kort?
Jag tycker det är avgörande. Min partner får ha kontakt med sina ex och har alltid fått det utan att jag brytt mig. Hon har inte dold något för mig. Men som jag skrev tidigare så hade hon även en nära långvarig kontakt med en för mig helt okänd kille. Det ansåg inte jag vara ok så hon fick bryta den kontakten.
Är inte en viktig sak öppenheten?
Om man i hemlighet har kontakt med sitt ex eller om man kör med öppna kort?
Jag tycker det är avgörande. Min partner får ha kontakt med sina ex och har alltid fått det utan att jag brytt mig. Hon har inte dold något för mig. Men som jag skrev tidigare så hade hon även en nära långvarig kontakt med en för mig helt okänd kille. Det ansåg inte jag vara ok så hon fick bryta den kontakten.
Vilket sätt den umgås med sitt ex. Är de fortfarande kk, eller ligger ibland när båda är singlar, eller är exet ens partners närmaste person som den väljer att ta med sig tlll sin sjuka mormor för att de har så mkt historia. Eller som den där tråden som låg här för ett tag sedan med kvinnan vars nya man sedan många år typ blev inbjuden att fira jul med sin gamla familj där hon inte var välkommen trots att de levde gemensamt med hus och var det eventuellt gemensamma barn också, 🤔 Då går kontakten fetbort. Men är det en normal relation så får man väl umgås med sitt ex huuur mkt som helst.