ska man få träffa sin ex pojkvän/flickvän?
Ska man få träffa sitt ex när man är i ett förhållande? Förklara gärna hur du tänker. :)
Ska man få träffa sitt ex när man är i ett förhållande? Förklara gärna hur du tänker. :)
Har man problem med sådant så ligger det inom en själv, inte själva företeelsen. Svartsjuka är ett gift som långsamt förgiftar sinnet. Orsaken till att den blommar ut har många anledningar. Men man bör göra allt i sin makt för att stå över den, om man nu har problem med att sin respektive "umgås" med sitt ex.
Jag har en god kontakt med mitt forna försök till äktenskap, vi har gemensamma barn. Min fru har inga problem med det. Hon vet att hon äger mitt hjärta villkorslöst :)
Beror väl på i vilket syfte och vilken relation man har till sitt ex.
Jag vill inte vara ihop med någon som inte accepterar att jag träffar en vän bara för att jag tidigare varit i en parrelation med denne. Förutsatt att denne vän beter sig ordentligt och respekterar att jag har en ny relation, men hade han inte gjort det hade jag inte själv velat umgås heller.
Klart man får! Är man inte osams eller har något otalt och kommer bra överens som kompisar så varför inte? Jag och min man är vänner med några av våra ex och även vänner med varandras ex, hur trevligt som helst!
Klart man får! Jag umgås med 4 av mina 5 ex. De är alla skithärliga människor, men kärleken är slut sedan länge. Ett av dessa räknar jag som en av mina absolut bästa vänner och han har en ny tjej som är helt underbar. Vi brukar umgås allihop och det är alltid lika trevligt!