• Endrömivitt

Första kuren pergotime okt. 2013

Hej! Det blev fel årtal i förra tråden jag startade, det skulle såklart vara 2013 och inte 2014. Jag har precis fått veta att jag har PCO och jag har nu börjat med primolut nor för att utlösa blödning och därefter ska jag ta min första kur med pergotime enkel dos. Någon som är i samma sits eller liknande och vill följas åt?

• Svar på tråden Första kuren pergotime okt. 2013
  • zion

Imorgon är det vul som gäller, jag hoppas verkligen att det finns ägg i rätt storlek och att allt ser bra ut!

• Endrömivitt

Längtar1985: håller tummarna för dig! Zion: vad spännande, då hoppas vi på fina ägg idag:)

• zion

Har varit hos gyn nu och hade inget ägg på gång men han trodde ett jag haft ägglossningunder helgen, så nu är det bara att vänta dessa två veckor och se vad som kommer mens eller ett plus! Tack för alla lyckönskningar!

• zion

Har varit hos gyn nu och hade inget ägg på gång men han trodde ett jag haft ägglossningunder helgen, så nu är det bara att vänta dessa två veckor och se vad som kommer mens eller ett plus! Tack för alla lyckönskningar!

• Längtar1985

Tror inte jag kan hålla mig från att testa nu :(
    CD29
    ÄL+9

Vågar jag?
    Har massa testlagret hemma....    

• Glimmra

Längtar1985: Jag förstår dig, köper själv test från testlagret och testar lite då och då när jag får för mig att jag är gravid.

Det kan ju visa ett positivt resultat redan nu så testa om du vill.

Och blir det neg så vänta några dagar :)

Spännande! Hoppas så för din skull!

Svar på tråden Första kuren pergotime okt. 2013