Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Nina: ta mer progestoron om du har hemma! Progestoron är ett viktigt hormon som håller graviditet. ÄD- är en kemisk graviditet till en början . Vi behöver äta östrogen o progestoron tills moderkaka producerar på egen hand fullgott.
Ta c vitamin och extra progestoron och vila!!!!
De ser ingenting och då är det rökt. Kanske måste operera mig att höger äggstocken är normal. Den enda som jag har kvar...sorgligt dag!
Usch va sorgligt NinaCamilla. Stor kram
Nej, nej, NinaCamilla!! Lider verkligen med dig, var så glad att du plussat! Men även om allt är skit nu kan det reda upp sig framöver.
Tänker t ex på myran68 som gjorde ÄD efter många års försökande och fick ett X och allt var så tungt. Ett knappt år senare hade hon gjort nytt lyckat ÄD och födde tvillingar. Du ska se att det vänder framöver! Styrkekram!
Så tråkigt NinaCamilla!! Skickar styrkekramar i massor
NinaCamilla, stor kram till dig
Tackar igen! Vad skulle jag göra utan denna tråd! Vi kämpar allihopa och det finns lycka här med, gravida så att det måste gå! Vår vinst är att i Sverige sas det att operation skulle inte hjälpa mig att plussa. FEL! I Finland SAS det att vi behöver tur och mediciner skulle inte hjälpa. FEL! Rätt mediciner uppföljning och toppen embryos och jag plussade. Skönt att läkaren i sjukhuset håller med mig att inga onödiga operation i livmoder ska göras eftersom det är redan så skör. Hoppas bara att jag slipper att de kollar höger äggstocken. Vi har 4 toppen embryo i frysen att vi kan åka när som helst. Som jag sa till sambon idag - det var riktigt skönt att äta mycket i 6 veckor och känna hur är det att vara gravid måste vara positiv och nu är jag sjukskriven några dagar fr jobbet. Blir nog berg och dalbana när jag börjar blöda första gången i 5 månader.