Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Hej.. Har varit inne o läst lite då och då på sidan, men har inte haft orken o svarat... Ville fortfarande vara med för att se hur det går för er.. Å ninacamilla.... Va fasen .... Finns det inget stopp för otur eller? Jenkins hur går det? Vart hittade du ekologiska röda druvor, är det i dryckesform, ska man sluta med det innan återförandet, nypon i pulver te? Ska börja med estradoplåster, D-vitamin, folsyra o 6 tabletter prednis.. Har startat en utredning om jag har fibromyalgi o frågade fertinova om jag behöver kortison.. Så vi gör väl ett test. Vi har 3 st kvar i frysen.. De sa att det är 50-60% chans att de överlever en upptining.. Åhhhhh vänta på de svaret!!! Ska boka båtresa snart igen.. Fick faktura på att Tina upp sina.. Endast 10.068:- som hittat... Not
Jenkis, tack för tips på antiinflammatoriska självmedicineringar. Hur tog du gurkmeja och ingefära? Som hälsokostpreparat eller i maten? Ingefära kan man ju köpa färsk, men gurkmeja är väl en krydda..?
Intressant, Juliette! Har du ngt bra exempel på hur du får in detta i kosten..? Använder varken det ena el det andra, så det är nog dax att komma igång:)
Stort lycka till med era antibiotikakurer, vad skönt att det blev upptäckt och att ni nu får behandling!
Goda nyheter äntligen! Chef har sjunkit från 13 000 till 11000 så att cellgifter biter! Faran är inte över än utan jag måste följas minst 4 veckor till, ev mer cellgifter eller op. Imorn ska vi ha tel. möte med kliniken och kolla vad och när är nästa steg tanke på cellgifter och oturen som vi har haft. Styrkekramar till alla! Idag tänker jag inget utan solar på en kaj och njuter av livet!
NinaC, härligt m lite goda nyheter! Helt rätt att sola och njuta av dagen, kram!!
Ok, tack Jenkis! Härligt att det gått så bra för dig, grattis!