Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Nu mår jag bättre tackar. Jag har fått delvis mitt liv tillbaka. Jag väntar på att läkaren ska ringa om nyaste Hcg blodprov och hoppas på att den fortsätter gå neråt.
Villsågärna, vill bara önska lycka till i morgon!
Själv ska jag på RUL på torsdag, är rätt nervös, hoppas allt kommer att vara bra...
Vecka 18 nu, sjukt hur snabbt tiden går!!
NinaCamilla, skönt att du mår bättre.
Som tur är är vi alla tillräckligt envisa och tillräckligt starka för att fullständigt strunta i alla dessa kommentarer från okunniga om vår ålder!
Kram på er.
Lycka till, trägen vinner! viviannetreschow.wordpress.com
Vilken dålig koll jag har, vad är NUPP och vad är RUL :) Jag ska till barnmorskan på fredag och då får man väl reda på allt sådant här. Är det något speciellt man ska tänka på att säga till barnmorskan då man har gjort äggdonation, är det några speciella undersökningar som ska göras just vid ÄD?
Ngn som vet vilken vecka man kan se vilket kön det är?
NinaCamilla, skönt att höra att du är på banan igen!
Lelle, RUL betyder bara rutin ultra ljud.
Vet inte vilken vecka man kan se könet, men det gör man iaf i vecka 18.
Sedan beror det väl på hur barnet ligger i magen!
Själv fick jag veta att vi får en extra ultra ljud i maj för att kontrollera moderkakan, men annars var det inga skillnader för att det var ÄD.
Notch var i v 26 och inget annat Könet brukar man kunna se på RUL, om bebisen vill