Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Grattis till graviditeten azurea! Vart gjorde du dina försök?
Grattis Bullen! Lycka till nu!
Jag ska på VUL imorron-och probing om läkaren kan det...- så nu gäller det. Men det känns och syns som om progynon funkat,brukar det ju göra.
8 ägg fick vi, men bara två delade sig. Ett hade delat sig väldigt väldigt bra och det fick jag infört idag. Det andra odlar de ett par dagar till och hoppas att de delar sig bra det med. Så nu håller vi tummarna att detta guld ägget ger oss vår bebis! Nu vankas ruvning, kvack kvack
Ruva lugnt! Ett ägg räcker ju om det är bra.
8 ägg fick vi, men bara två delade sig. Ett hade delat sig väldigt väldigt bra och det fick jag infört idag. Det andra odlar de ett par dagar till och hoppas att de delar sig bra det med. Så nu håller vi tummarna att detta guld ägget ger oss vår bebis! Nu vankas ruvning, kvack kvack
Tack snälla ni för att ni ger mig hopp. Nu försöker jag sysselsätta mig i 16 dagar tills testet ;)
Bullen: Lycka till nu! Ruva lugnt
NinaCamilla-jag fattar inte riktigt det där med progynon/femanest de är ju samma sak och otroligt små piller funkar dom att ge sig själv vaginalt eller är det annan sorts vaginaltabletter vad heter dessa som man bör få utskrivet?
Jag får sådan otrolig huvudvärk av progynonet nu så här i början och skulle helst se det använda det mer lokalt där det ska verka istället för att hela kroppen åker berg & dalbana!
azurea- mina tvillingflickor närmar sig snart sin ett års dag och kommer oxså från gamla AVA Riga.De är helt underbara-hoppas du har en underbar graviditet och snart har du dom i din famn vilken glädje jag lovar!
azurea- mina tvillingflickor närmar sig snart sin ett års dag och kommer oxså från gamla AVA Riga.De är helt underbara-hoppas du har en underbar graviditet och snart har du dom i din famn vilken glädje jag lovar!