Inlägg från: Turvion |Visa alla inlägg
  • Turvion

Första barnet bf i juli 2014

Ah 1177 är de som känns tryggast, eller ringa vårdguiden och prata med en bm :) har gjort de med tanke på att jag tog rätt starka tabletter fyra dagar irad innan jag visste att jag var gravid :p har dem på recept kan va bra att säga, de är emot just illamående men får absolut inte äta dem nu..
    Nå med tanke på farsdag imorgon, någon som köpt nåt till 'farsan'?:)
    Jag har köpt en liten body där de står I

• Turvion

Japp kissar med 2-3 gånger per natt, tur att jag jobbar på kontor och kan gå på toa när jag vill hehe!
    Lååångvägdit: vart hittade du den chokladen?:D

• Turvion

Jag äter också Apotekets blandning för gravida och ammande :)
    Såjävlaneggo: Ja de är bra att den växer så de e väl bra ändå att det gör ont :P

• Turvion

Fyfan vad jobbigt och sitta och köra bil och vara kissnödig.. Jag tycker de kan av jobbigt att hålla mig från jobbet -> hem och de tar 20 minuter med bilen haha!
    Så nu är klänningen på och vi ska iväg på fika/middag hos svärmor och jag stod nyss och halvböla för att jag ser jättegravid ut (är bara svullen men ser verkligen ut att va typ i 4e månaden) och min sambo skrattar: ah nu kommer alla att se att du är en fatty!;) haha så elakt..

• Turvion

Ja ska bli kul imorgon och ge honom bodyn :)
    Japp tvärförstoppad jag med! Inte gjort nr2 på en vecka minst :/ tom köpt katrinplommonpure för bebisar för de skulle sätta igång skiten men de har inte funkat :/

• Turvion

Lååångvägdit: vilket försäkringsbolag erbjuder från v10?:o jag har inget bra idagsläget som jag har som hemförsäkring.. Moderna försäkringar skit..

• Turvion

Skoj om ni känner varandra!:D igårkväll smällde de till med en galen yrsel, så fort jag blundar känns de som om jag snurrar runt och mår illa och kallsvettas, precis som om jag skulle svimma :s legat vaken en stund nu och ätit både lite godis med socker i och salta kex och druckit vatten men de är sååå snurrigt!:o

• Turvion

Jag har bara berättar för en tjejkompis, sen är det bara jag och min sambo som vet:)
    Undrar om brösten någonsin under graviditeten kommer sluta göra förbannades ont :o och ont i ryggslutet på sidorna :/

• Turvion

Jag har också ont i magen idag! Och kunde inte somna och har sen sovit dåligt hela natten. Har typ ångest på jobbet idag ;( humörsvängningar som sänker mig..

Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014