• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • Digestive
    Det vuxna flyktingbarnet skrev 2014-01-11 14:41:16 följande:
    Rasister? Du menar fjeemlingsfijentliga som vill ha hanterbara nivåer på invandringen?

Vejkligen ett stojt samhellspjoblem dom däj jäjnröjs-menniskojna som äj afjofober o fjeeemlingsfijentliga.

Dom måste ståppas tij varrje pjis, det leste jag på en vensterextjem hatblogg som hetej Aftonbladet

Alexandjer Bängtsson hållej med oxå, han ajbetar på en helt neujtral anti-fjeeemlingsfijentlig stiftejlse
    Nej, menar rasister. Därmed står det rasister. Exempelvis rasister som beskriver "negerns natur" med nedvärderande beskrivningar och dylikt, som svensken älskar att hata. Sådana människor möter minst sagt friktion på Sveriges gator - medan somaliern kan ta sig fram så gott som friktionsfritt på Sveriges gator. Det säger egentligen allt som behövs, bjuder dock och såklart på mer.

För övrigt intressant att vederbörande likställer främlingsfientliga med rasister och därtill rasister samt främlingsfientliga, med människor som vill ha hanterbara nivåer på immigrationen. Tycker att det sammanfattar mycket därborta väldigt väl. Solig 

Så, hur känns det att tillhöra en utav Sveriges mest hatade garderobsgrupper? Kyss Skulle vilja se argument för den evolutionära fördelen med rasism i Sverige, det står ju en aning dömt till självdestruktivitet och ett partnerbyte bland buksvågrar.
    Att rasism även relaterar till blott fantasier, gör ju att allt riktat hat och garderobsliv till ett faktiskt val.

Sverige har ingen större plats att ge vederbörande, dörren lämnas liksom mer öppen för islam här. Offentliggör gärna fantasierna, lika tydligt som somaliern sin hudfärg, och prova sedan på livets framgång här i Sverige, hehe.. Död

Lever vederbörande sitt dubbelliv i garderoben FJELL eller HEMNES? Flört Ah, troligen i någon billigare modell ur PAX-serien, som de flesta rasister.

Svenskens hatkärlek till rasister skulle nog kunna användas som en effektiv avgiftningskur - med tanke på den saliga kemin som infinner sig i en svensk, som får rikta sitt stora hat för rasister träffande. Subutex kan slänga sig i väggen!
  • Digestive
    Det vuxna flyktingbarnet skrev 2014-01-11 15:22:03 följande:
    Ovanligt mycket svammel, faktiskt helt otydbart. Testar med ett äpple: Äpple?
    Prova på med vad som helst - tomtar, bebisar, skålande glas eller katter. Det förändrar ingenting av verkligheten här i Sverige.
  • Digestive
    effemgea skrev 2014-01-11 15:17:33 följande:
    Nja, jag tycker ni förenklar. Det är långt från enbart svarta och araber, romer och samer som avskys av sverigedemokrater. Judehatet är kanske inte lika framträdande, men det finns bland många.

Vi har en mycket instabil sverigedemokrat som brukar ha enmansföreställningar här, främst på helgerna. Personen är intressant eftersom hen saknar de vanliga pk-spärrar man hittar hos de flesta andra sverigedemokrater, det intressanta är inte hur personen lallar loss på helgerna utan hur andra sverigedemokrater reagerar på hen.

Hos den här personen kan även judehatet stå som spön i backen, men inte heller vid sådana tillfällen har andra sverigedemokrater tagit hen i örat, hen har kanske inte fått medhåll - men ingen har som sagt tagit avstånd, utan tvärtom uppmuntrat när hen kommit med skvalande sd-pekoral.

Jag kan posta en länk till Flashback där den här personen, som vi brukar kalla Suffering eftersom hen för länge sen skvalade ut sina tårar under den signaturen, där den här personen ber om hjälp mot judarna/kommunisterna som styr Familjeliv.

Hur fan lyckas Familjeliv blockera mig heter tråden. Rena guldgruvan om man är intresserad av sverigedemokratins psykopatologi. Men framförallt en påminnelse om att somliga sverigedemokrater älskar att få hata så många som möjligt. Inte alla förstås, men partiledningen har ju erkänt att man har stora problem med att mycket drägg har lockats till partiet.

www.flashback.org/t1820754
    This!
  • effemgea
    Det vuxna flyktingbarnet skrev 2014-01-11 15:29:16 följande:
    Att din fantasi är livlig råder det inga som helst tvivel om och varför du gång på gång pratar om något användarnamn som ingen känner till och gång på gång hänger ut någon oskyldig stackare på FB är lite svårt att förstå för oss andra.

Dessutom verkar du helt fixerad vid judar, något vi israelvänliga Sverigedemokrater inte ser på med blida ögon.

Men så är du ju också väldigt betuttad i den anti-semitiska våldsideologin islam, jag kommer att anmäla dig om du fortsätter att sprida nazism och häckla judar.

Förövrigt så svarade du inte alls på mitt inlägg utan svamlade om något helt annat, fullständigt osammanhängande. Har anmält ditt inlägg som Off Topic.
    Dessvärre är din analys inte så otypisk för en sverigedemokrat som man skulle kunna tro.

Det finns någon slags tragik i detta faktum.
  • Digestive
    Det vuxna flyktingbarnet skrev 2014-01-11 15:16:47 följande:
    op.se/lanet/ostersund/1.6698046-tre-man-misst...

Ny gruppvåldtäkt i det numera mångkulturella Östersund:

Jag skulle härmed vilja delge nihka, sjuttiofemman, effemgea, Digestive mfl. misstanke om delaktighet till det fasansfulla brottet. Ni har medvetet röstat för den här samhällsutvecklingen och är ansvariga för den traumatiserade flickans lidande.

Inte för att jag tror att ni bryr er eller har förmåga att känna skuld, ni har väl dessutom fullt upp med att jaga fjeeemlingsfijentliga på intejnet.
    Åh, att skuldbelägga större delen av Sveriges befolkning för delaktighet i gruppvåldtäkter - fiskar nog jättemånga röster åt Sverigedemokraterna som vederbörande lobbar för.

Hoppas att läsarna tar så illa vid sig som de borde, utav strömningen och det opinionsaktiva stövelfolket som följer i Sverigedemokraternas spår. Verkligen vidrigt.
  • LadyInRed
    effemgea skrev 2014-01-11 15:38:56 följande:
    Dessvärre är din analys inte så otypisk för en sverigedemokrat som man skulle kunna tro.

Det finns någon slags tragik i detta faktum.
    Ett budskap kommer inte alltid till rätta med hjälp av fina ord, även om tanken är god. Man når längre fram genom att framföra folkets språk istället för en analys av sin egen vilja med ett ordval som enbart man själv förstår...
    Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött
  • Digestive

Kan tillägga att den här skribenten beskylls för att rösta på Moderaterna och övriga skribenter som Det vuxna flyktingbarnet nämner beskylls för att rösta på Socialdemokraterna.

Den här så kallade sverigevännen skuldbelägger alltså omkring 75% av Sveriges befolkning för delaktighet i gruppvåldtäkter och lobbar för Sverigedemokraterna.

Det vuxna flyktingbarnet, varför kallas omkring 75% av Sveriges befolkning för våldtäktsmän av vederbörande? Hatas verkligen svensken så mycket? Finner det faktiskt vidrigt med ett såpas och så grovt uttryckt hat mot svensken.

Aja, någon gång kommer sanna färger alltid fram. Så det fungerar med lögner, det finns alltid en inbyggd blotta i dem.

• Digestive
    Det vuxna flyktingbarnet skrev 2014-01-11 16:24:41 följande:
    Härlig floskel

Snart kommer väl "vi och dom"  "ställa grupper emot varandra" och "människors lika värde" med?

Ledsen men både rasistkortet och dom invanda flosklerna ni indoktrinerats med börjar bli uttjänta

Tiden är nu äntligen kommen då ni åsiktsfascister och liberal-kommunister måste börja argumentera som vuxna med väl underbyggda argument.

Det kommer säkert att gå jättebra att försvara massinvandringen och det mångkulturella samhället med fakta SkrattandeSkrattandeSkrattande
    Sluta slingra nu, skribenterna som nämndes (inklusive denna) beskylls för att rösta på partier (Moderaterna samt Socialdemokraterna och Vänstern) som då den ringande majoriteten svenskar väljer att rösta på. Alla dessa svenskar, som röstar på något av aktuella partier, har då vederbörande precis skuldbelagt för delaktighet i gruppvåldtäkter.

Hur kan svensken hatas så mycket? Har svårt för att finna ord.
  • Digestive

Det står rätt klart och tydligt nu, att Det vuxna flyktingbarnet inte har någon kärlek för svensken utan kärlek för blott idéer om hur svensken bör uppträda, tänka och rösta. I praktiken så säger dock tidigare uttalande precis allt.

Vederbörande hatar Moderater, Socialdemokrater och Vänsterpartister - till den grad att de kallas för våldtäktsmän. Med andra ord så kallas omkring 75% av Sveriges befolkning, helt enkelt svensken generellt, för våldtäktsman.

Hatet mot människor som röstar på dessa partier kan synas genom hela vederbörandes diskussion och håller i sig som en röd tråd genom samtliga nick som har använts - och i praktiken så innebär det att generella svensken hatas just så mycket som uttrycken föreslår.

En aning förvirrat att kalla sig för "sverigevän" under dessa omständigheter.

• Digestive
    Det vuxna flyktingbarnet skrev 2014-01-11 16:36:12 följande:
    Förstår faktiskt inte heller ditt hat, vad har egentligen Sverige och svenskar gjort dig?

Angående importerade mångkulturella fenomen som skadar våra medmänniskor och Sverige så är givetvis alla som röstar för den destruktiva massinvandringen medskyldiga till allt som händer i mångkulturens namn.

Det mångkulturella samhället är inget som har hänt av sig själv, det har skett genom aktiva val ifrån människor som saknar ryggrad alternativt intelligens.

Är inte det självklart? Det värsta är att era dumdristiga beslut också skadar oss fina ansvarsfulla Sverigevänner som faktiskt röstat emot det mångkriminella, brinnande ghetto som ni förespråkar.

Ja, jag är faktiskt väldigt besviken på er.
    Besvikelsen över svensken behöver inte riktigt uttryckas tydligare än att kalla omkring 75% av befolkningen för våldtäktsmän. Förstår precis och det gör nog läsarna också.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?