• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Tusselina
    Rainman skrev 2013-12-20 01:28:09 följande:
    Jag tycker ni verkar konstiga
    Och jag tycker du både ser konstig ut och valt ett konstigt nick för att kalla andra konstiga.

Så nu har vi det etablerat, vad tyckte du det tillförde?
  • Rainman

Jag är för dum för att förstå vad du menar men jag tycker fortfarande ni är konstiga dricka red Bull i sängkammaren när maken är inlåst i en garderob

Im the real rainman
  • benhur

Jag fattar inte det där cuckold tramset! fan skulle inte jag få knulla andra om min tjej får det? Låter mer som drömförhållandet för den extremt svartsjuka bruden som själv har svårt att vara trogen.. LOL

Nej jag tycker det är okej knulla runt för båda parter men jämlikhet skall finnas annars är det BULL-shit! Tänk vilket helvetes liv det skulle vara i era trådar om det var det omvända att kärringen skall vara trogen men mannen får knulla runt

Att vara eller att inte vara
  • Rainman

Jag har hört att man orkar stå på händer längre om man dricker red Bull

Im the real rainman
  • benhur
    Rainman skrev 2013-12-20 01:47:18 följande:
    Jag har hört att man orkar stå på händer längre om man dricker red Bull
    Fan snackar du om? Är du dum på riktigt
  • Tusselina
    benhur skrev 2013-12-20 01:42:20 följande:
    Jag fattar inte det där cuckold tramset! fan skulle inte jag få knulla andra om min tjej får det? Låter mer som drömförhållandet för den extremt svartsjuka bruden som själv har svårt att vara trogen.. LOL

Nej jag tycker det är okej knulla runt för båda parter men jämlikhet skall finnas annars är det BULL-shit! Tänk vilket helvetes liv det skulle vara i era trådar om det var det omvända att kärringen skall vara trogen men mannen får knulla runt
    Du har visst helt missat hela biten att det nästan alltid är något som intieras från mannens sida? De vill väldigt gärna tänka att kvinnan inte skulle kunna vara trogen, men det är nästan alltid något som är bara i deras fantasi. De flesta kvinnor som går med på det här upplägget har övertalats av sina män till det. Det finns ett antal omvända fall där det är en kvinna som tänder på att hennes man ligger med andra på det här sättet, men det är mycket ovanligt, det är delvis av biologiska skäl. Varför skulle det vara något "helvetes liv" om det? Har du helt missat att det här är något som är högst frivilligt mellan båda parter? Och där den "förfördelade" partnern är den som önskar det mest? Det har verkligen inga som helst kopplingar med faktiskt otrogna partners. 
    Du har ett enormt överskott på män som önskar det här än kvinnor villiga att uppfylla deras fetish. 

Du har säkert egna fetisher som andra tycker är trams och inte skulle förstå. Ser du ner lika mycket på och tycker det är trams med säg de som ägnar sig åt BDSM?
  • benhur
    Tusselina skrev 2013-12-20 02:06:22 följande:
    Du har visst helt missat hela biten att det nästan alltid är något som intieras från mannens sida? De vill väldigt gärna tänka att kvinnan inte skulle kunna vara trogen, men det är nästan alltid något som är bara i deras fantasi. De flesta kvinnor som går med på det här upplägget har övertalats av sina män till det. Det finns ett antal omvända fall där det är en kvinna som tänder på att hennes man ligger med andra på det här sättet, men det är mycket ovanligt, det är delvis av biologiska skäl. Varför skulle det vara något "helvetes liv" om det? Har du helt missat att det här är något som är högst frivilligt mellan båda parter? Och där den "förfördelade" partnern är den som önskar det mest? Det har verkligen inga som helst kopplingar med faktiskt otrogna partners. 
    Du har ett enormt överskott på män som önskar det här än kvinnor villiga att uppfylla deras fetish. 

Du har säkert egna fetisher som andra tycker är trams och inte skulle förstå. Ser du ner lika mycket på och tycker det är trams med säg de som ägnar sig åt BDSM?
    Ja okay. Tänder mannen på det så fine Glad
    Men jag skulle aldrig sitta och glo när bruden är ute och har roligt. Noway hose
  • John Holmes

Spelar väl ingen roll hur folk vill knulla! Jag är öpppen för det mesta men förstår resonemanget varför skall jag inte få knulla andra om min slyna får det. Inget för mig i alla fall!

It's me and my cock, soon to become you and my cock!
Svar på tråden Att ha en cuckold