• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • NormaJean

Jag har varit gift med min man i 15 år, första 10 var vi som vilka som helst, men dom senaste 5 åren har vi levt i ett öppet förhållande...Vi har sex med dom vi vill ha sex med, men vi berättar för varann när det händer och det har blivit en nytändning i både förhållande och sexliv...Helt underbart faktiskt! :P
    Min man blir galen av upphetsning när jag knullat nån annan, inte dumt måste jag säga! :P

• Anonym (uhh)
    NormaJean skrev 2013-12-25 12:10:18 följande:
    Jag har varit gift med min man i 15 år, första 10 var vi som vilka som helst, men dom senaste 5 åren har vi levt i ett öppet förhållande...Vi har sex med dom vi vill ha sex med, men vi berättar för varann när det händer och det har blivit en nytändning i både förhållande och sexliv...Helt underbart faktiskt! :P
    Min man blir galen av upphetsning när jag knullat nån annan, inte dumt måste jag säga! :P
    Min skulle bli galen av ilska & jag skulle åka ut med huvet före.
    Det är väl den normala reaktionen...

Stäng in fi**an i brallorna & bete dig som en kvinna inte en äcklig hora
  • NormaJean
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-25 18:39:26 följande:
    Min skulle bli galen av ilska & jag skulle åka ut med huvet före.
    Det är väl den normala reaktionen...

Stäng in fi**an i brallorna & bete dig som en kvinna inte en äcklig hora
    Skönt att vi lever i ett fritt land där man kan göra som man vill i ett äktenskap...
    I andra länder kör man med hedersmord och tycker det är ok...

Jag och min man trivs med det vi gör, så vi fortsätter att utveckla vårt sexliv.
    Varje dag så ger vi varann kärlek och omtanke,respekt,kramar och kyssar...

Hoppas din man gör likadant, eller står du fastnaglad vid spisen medans han är otrogen?

Ha en bra dag! /Nina
  • NormaJean
    NicKnejm skrev 2013-12-26 00:48:15 följande:
    Jag är så led på alla trångsynta puckon här.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-25 18:39:26 följande:
    Min skulle bli galen av ilska & jag skulle åka ut med huvet före. Det är väl den normala reaktionen... Stäng in fi**an i brallorna & bete dig som en kvinna inte en äcklig hora

Sitter du fortfarande och låtsas du är kvinna??? Vad säger det om dig?
  • Anonym (e)

Men varför ska en av männen slicka kvinnan ren? Vad är det för konstigheter? Varför kan man inte gå ut i badrummet och tvätta sig ren med vatten? Varför ska allt konstras till nu för tiden?

• Frogo
    Anonym (e) skrev 2013-12-26 09:00:32 följande:
    Men varför ska en av männen slicka kvinnan ren? Vad är det för konstigheter? Varför kan man inte gå ut i badrummet och tvätta sig ren med vatten? Varför ska allt konstras till nu för tiden?

Ska och ska... är en del av förnedringsleken. Varför ska man inte konstra till det och ha kul om man känner för det?
  • Anonym (e)

Förnedringslek....? Varför vill man leka förnedring? Folk blir väl så himla förnedrade på riktigt här i världen. Måste man "leka" ännu mer förnedring då?

Svar på tråden Att ha en cuckold