• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Frogo
    Anonym (e) skrev 2013-12-26 09:13:50 följande:
    Förnedringslek....? Varför vill man leka förnedring? Folk blir väl så himla förnedrade på riktigt här i världen. Måste man "leka" ännu mer förnedring då?

Man kan leka vad man vill.... Man kan leka att hantverkarna kommer och hälsar på fast det finns massor av riktiga hantverkare. Lek är lek. Gör du det du gillar och låt andra göra vad de gillar.
  • skånekille
    Tusselina skrev 2013-12-20 02:56:55 följande:
    Att mannen tänder på det är liksom hela grejen. Nej det är verkligen inte en fetish för alla, men det gäller ju för de flesta fetisher. 

Sen finns det ju väldigt många olika upplägg där långt ifrån alla har något där mannen ska "sitta och glo" medan kvinnan är ute och har roligt. 

Några av de "mildare" formerna så tänder helt enkelt mannen på att andra finner "hans" kvinna så attraktiv, men han är fortfarande den som hon kommer hem till/stannar med. Dvs han "vinner" över alla de andra männen på det sättet. Finns vissa biologiska kopplingar med det, och fördelar med att du har större chans att få bli den som för sina gener vidare om du är den som kommer i henne sist (har eventuellt vissa kopplingar till ollonets utformning som puttar undan konkurrerande sperma. 
    De här männen är inte undergivna alls i det hela utan tvärt om.

Sedan finns ju de helt och hållet hela vägen förnedrande uppläggen där mannen är närmast undergiven "slav" som tvättar undan sperma och servar och sexuellt servar även den andre mannen. Det här är ju uppenbarligen sexuellt undergivna män (som jag nämnt tidigare är väldigt många undergivna män just tvärt om i vardagliga livet) - går man långt med det här har man mer gått över till en variant av D/S med mycket undergiven man än cuckold faktiskt. Med tanke på att det är en stor brist på dominanta kvinnor mot män som vill bli dominerade (många män som besöker dominatrixer och betalar dyra pengar för att bli förnedrade och det enda i närmelsevis sexuella de får göra med henne är att typ slicka hennes smutsiga skor, vill de ha så kallad pegging är det än dyrare) är det inte konstigt att denna "två flugor i en smäll" varianten är populär i "porr-samanhang" (då inkluderas siter och litteratur odyl och inte bara rena porrfilmer). 

De flesta med fetishen är nog någonstans emellan precis som med andra sådana. Det som är lite synd med den andra mer "promotade" bilden är att nog både kvinnor och män som kanske skulle gillat den första skräms bort av den bilden då de tror det är den enda varianten. Lite på samma sätt som man faktiskt kan ägna sig åt BDSM helt utan att blanda in smärta alls, men bilden av piskor och förnedring är stark att det missas att det är ett övergripande namn som inkluderar även t ex bondage. (Bondage/Discipline/Dominance/Submission/Sadism/Ma schoism där man ju kan gilla alla delar eller bara någon/några)
    Mycket bra skrivet Tusselina ! Jag kunde inte skrivit det bättre själv.

• Anonym (uhh)
    NormaJean skrev 2013-12-25 21:14:20 följande:
    Skönt att vi lever i ett fritt land där man kan göra som man vill i ett äktenskap...
    I andra länder kör man med hedersmord och tycker det är ok...

Jag och min man trivs med det vi gör, så vi fortsätter att utveckla vårt sexliv.
    Varje dag så ger vi varann kärlek och omtanke,respekt,kramar och kyssar...

Hoppas din man gör likadant, eller står du fastnaglad vid spisen medans han är otrogen?

Ha en bra dag! /Nina

Bara för att man bara har sex med varann betyder inte att kvinnan står vid spisen och mannen knullar runt.

Menar du att män är sådana som alltid vill ha en ny fitta att knulla på??

• NormaJean
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-26 08:51:59 följande:

Sitter du fortfarande och låtsas du är kvinna??? Vad säger det om dig?
  • Anonym (Klädd)
    NormaJean skrev 2013-12-25 21:14:20 följande:
    Skönt att vi lever i ett fritt land där man kan göra som man vill i ett äktenskap...
    I andra länder kör man med hedersmord och tycker det är ok...

Jag och min man trivs med det vi gör, så vi fortsätter att utveckla vårt sexliv.
    Varje dag så ger vi varann kärlek och omtanke,respekt,kramar och kyssar...

Hoppas din man gör likadant, eller står du fastnaglad vid spisen medans han är otrogen?

Ha en bra dag! /Nina
    Gör vad ni vill, ni har all rätt till detta och det finns ingen lag som hindrar er. Men folk som sysslar med detta får även finna sig i att de flesta människor ser er som äckliga. Det är inte normalt att sitta och titta när ens flickvän ligger och tjuter med någon kille vars kuk är mycket större än mannen i förhållandets.

Väldigt osofistikerad aktivitet och männen som går med på detta går knappt att kalla män, snarare flickor med snoppar.
  • NicKnejm

Du skulle säga annorlunda om du fick träffa en sådan man och upptäcka han är precis lika tuff som du. Fast med flerhjärnceller och mer sympatisk.

• Anonym (Mia)
    NicKnejm skrev 2013-12-27 07:53:01 följande:
    Du skulle säga annorlunda om du fick träffa en sådan man och upptäcka han är precis lika tuff som du. Fast med flerhjärnceller och mer sympatisk.

Och en sådan man går inte heller in på vaniljtrådar som diskuterar saker han inte är intresserad av och kräker av sig om hur äckliga och tråkiga de är.
  • kire
    Anonym (Klädd) skrev 2013-12-27 07:43:13 följande:
    Gör vad ni vill, ni har all rätt till detta och det finns ingen lag som hindrar er. Men folk som sysslar med detta får även finna sig i att de flesta människor ser er som äckliga. Det är inte normalt att sitta och titta när ens flickvän ligger och tjuter med någon kille vars kuk är mycket större än mannen i förhållandets.

Väldigt osofistikerad aktivitet och männen som går med på detta går knappt att kalla män, snarare flickor med snoppar.
    Väldigt osofistikerat att ge sig på att både döma och förminska vad andra tänder på sexuellt bara för man inte själv förstår sig på det. "Männen som går med på detta går knappast att kalla män, snarare flickor med snoppar". Inget kunde vara mer fel. Det handlar snarare om att vissa har både självförtroende nog och är tillräckligt trygga i varandra för att våga experimentera och leva ut andra sidor av sig själva sexuellt.

Min erfarenhet är att de par jag träffat på detta tema generellt är både tryggare i sin relation och i sin sexualitet. Att ha och utveckla en relation till ett cuckoldpar är, när det stämmer bra och alla kan leva ut och ta för sig i sina roller ger en sexuell kick som man sällan kommer i närheten av.

Härligt att folk vågar leva ut och bejaka andra sidor av sig själva sexuellt, det är i alla fall min slutsats.
  • Anonym (Malin)

Det här är verkligen freak show på hög nivå...Härligt! Flört

• NormaJean
    kire skrev 2013-12-27 09:04:16 följande:
    Väldigt osofistikerat att ge sig på att både döma och förminska vad andra tänder på sexuellt bara för man inte själv förstår sig på det. "Männen som går med på detta går knappast att kalla män, snarare flickor med snoppar". Inget kunde vara mer fel. Det handlar snarare om att vissa har både självförtroende nog och är tillräckligt trygga i varandra för att våga experimentera och leva ut andra sidor av sig själva sexuellt.

Min erfarenhet är att de par jag träffat på detta tema generellt är både tryggare i sin relation och i sin sexualitet. Att ha och utveckla en relation till ett cuckoldpar är, när det stämmer bra och alla kan leva ut och ta för sig i sina roller ger en sexuell kick som man sällan kommer i närheten av.

Härligt att folk vågar leva ut och bejaka andra sidor av sig själva sexuellt, det är i alla fall min slutsats.
    Tack för din förståelse! Puss!//Nina
Svar på tråden Att ha en cuckold