• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • NicKnejm

Kire har rätt. Relationen blir än starkare av sexuella och sinnliga äventyr av sådan natur som pratats om i tråden

• jfsebastianigen

Innan man kommer fram till att ha en Hotwife/cuckold-relation, så är ju kommunikationen oftast väldigt öppen och totalt ärlig.
    DET tror jag snarare är nyckeln till det goda sexlivet, snarare än aktiviteten i sig.
    Det kunde lika gärna blivit en annan aktivitet man gjorde.

Bra och ärlig kommunikation är nycken till bra sexliv där båda är trygga och nöjda!

• cuckold

Det är bekvämt att tjejen kan gå på sitt håll och knulla så slipper jag tänka på det! Får mycket tid för mig själv och polarna också.

För kung och fosterland!
  • Anonym (Mia)
    cuckold skrev 2013-12-28 10:31:42 följande:
    Det är bekvämt att tjejen kan gå på sitt håll och knulla så slipper jag tänka på det! Får mycket tid för mig själv och polarna också.
    För kung och fosterland!

Hahaha, ja det var ju också ett sätt att se på det.
  • Anonym (Mr. Perfect)

Vi har trekantsfantasier som involverar en annan man. Han knullar min fru och jag och hon suger honom.. Vi knullar även henne tillsammans. (Kanske när hon har ögonbindel och/eller är bunden.. Gärna en ngt äldre man med stor kuk.. Det kommer troligen bli verklighet. Inte en renodlad cuckoldrelation men med inslag av dominans/förnedring.. Pratar även med ett par på BC som tycker ögonbindel/bindning och flera på en verkar vara spännande..

• Anonym (Mia)
    Anonym (Mr. Perfect) skrev 2013-12-30 00:08:57 följande:
    Vi har trekantsfantasier som involverar en annan man. Han knullar min fru och jag och hon suger honom.. Vi knullar även henne tillsammans. (Kanske när hon har ögonbindel och/eller är bunden.. Gärna en ngt äldre man med stor kuk.. Det kommer troligen bli verklighet. Inte en renodlad cuckoldrelation men med inslag av dominans/förnedring.. Pratar även med ett par på BC som tycker ögonbindel/bindning och flera på en verkar vara spännande..

Mmm låter härligt. Bli bunden samtidigt verkar spännande. Lycka till.
  • Frogo
    Anonym (Hönan) skrev 2014-01-06 04:56:01 följande:
    Kuckold, heta hönan och den gamla

Förstår att du precis upptäckt Internet och att det finns bilder där man kan leka med. Kan du inte skaffa ett liv istället? För etymologin av ordet har inte med tupp att göra. På svenska heter det hanrej. Du som är så skojig och duktig på Internet kanske kan hitta nån skojig djurbild på det också....
  • Anonym (MrsRobinson)
    Frogo skrev 2014-01-06 17:58:02 följande:

Förstår att du precis upptäckt Internet och att det finns bilder där man kan leka med. Kan du inte skaffa ett liv istället? För etymologin av ordet har inte med tupp att göra. På svenska heter det hanrej. Du som är så skojig och duktig på Internet kanske kan hitta nån skojig djurbild på det också....
    Men ni inbjuder ju verkligen till skämt. Förstår du inte det? Flört
  • Anonym (B)
    Anonym (Hönan) skrev 2014-01-06 04:56:01 följande:
    Kuckold, heta hönan och den gamla

Hahahahahahahahahahahahahaha.....
  • Anonym (Mia)
    Anonym (MrsRobinson) skrev 2014-01-06 19:14:38 följande:
    Men ni inbjuder ju verkligen till skämt. Förstår du inte det?

Inte mer än vaniljare med sin moralpanik som måste berätta för alla vad som är rätt, kan jag tycka...
Svar på tråden Att ha en cuckold