• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • cuckold
    Anonym (Hönan) skrev 2014-01-06 04:56:01 följande:
    Kuckold, heta hönan och den gamla

Det har inget att göra med höns!
    För kung och fosterland!
  • Anonym (Mia)
    cuckold skrev 2014-01-07 03:23:25 följande:
    Det har inget att göra med höns!
    För kung och fosterland!

De är som busringande småungar... Argument biter därför inte.
  • Anonym (Tuppgammal)

Alla talar om det.. nu är den äntligen här!

• slackerball

Vad jag läst om cuckold verkar det enbart gå ut på att förnedra sin man! Frun skall helst ha en svart älskare och mannen bör vara bisexuell eller homosexuell. Vilken frisk man vill ha ett sånt förhållande undrar jag?

• NicKnejm

Slackerbal: Det där är porrvariantenoch amerikanarnas grej.

Förnedringen är inte heller helt obligatoriskt inslag i sådana relationer. Men visst finns inslag av att hamna i mentalt underläge. Därflr det är många starka män somtänddr på detta. Som är säkra i sig själva men gilar rollekarna.

• Frogo
    slackerball skrev 2014-01-07 08:13:32 följande:
    Vad jag läst om cuckold verkar det enbart gå ut på att förnedra sin man! Frun skall helst ha en svart älskare och mannen bör vara bisexuell eller homosexuell. Vilken frisk man vill ha ett sånt förhållande undrar jag?

Finns väl många "friska" män (och kvinnor) som tänder på förnedringslekar i sängen.....
  • Anonym (Mia)

Jag

NicKnejm skrev 2014-01-07 09:48:40 följande:
    Slackerbal: Det där är porrvariantenoch amerikanarnas grej. Förnedringen är inte heller helt obligatoriskt inslag i sådana relationer. Men visst finns inslag av att hamna i mentalt underläge. Därflr det är många starka män somtänddr på detta. Som är säkra i sig själva men gilar rollekarna.

Förnedringen är en lek och de män jag känner som tänder på detta är alla starka och trygga män ofta i topp-positioner på sina jobb. Go figure. Och alla kvinnor vet att man tänder på bad boys men gifter sig med den snälle där man får ett bra liv. Utom vissa lyckligt lottade som jag som kan njuta av båda.
  • Elmocco
    Anonym (Mia) skrev 2014-01-07 14:47:21 följande:
    Jag Förnedringen är en lek och de män jag känner som tänder på detta är alla starka och trygga män ofta i topp-positioner på sina jobb. Go figure. Och alla kvinnor vet att man tänder på bad boys men gifter sig med den snälle där man får ett bra liv. Utom vissa lyckligt lottade som jag som kan njuta av båda.

Tur att vi inte är religiösa då. Frosseri är ju en av de sju dödssynderna.
  • Anonym (cuckenroll)
    Anonym (Mia) skrev 2014-01-07 14:47:21 följande:
    Jag
    Förnedringen är en lek och de män jag känner som tänder på detta är alla starka och trygga män ofta i topp-positioner på sina jobb. Go figure. Och alla kvinnor vet att man tänder på bad boys men gifter sig med den snälle där man får ett bra liv. Utom vissa lyckligt lottade som jag som kan njuta av båda.
    Men vad har männens jobb med cuckold att göra? En person som gillar att förnedras kan inte må bra

• NicKnejm

Det ären del av sexualiteten. Finns människor som gillar gå omkring m blöjor eller har alla möjliga fetischer. Skulle alla av dem må dåligt Det är ett sundhetstecken att tillåtasig själv leva ut sina triggers. Hjärnan är komplex och ingen kan sätta sig till doms över hur någon annan tänker inom sin sexualitet.

Svar på tråden Att ha en cuckold