• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Anders 386
    NicKnejm skrev 2014-01-08 07:52:34 följande:
    Det ären del av sexualiteten. Finns människor som gillar gå omkring m blöjor eller har alla möjliga fetischer. Skulle alla av dem må dåligt Det är ett sundhetstecken att tillåtasig själv leva ut sina triggers. Hjärnan är komplex och ingen kan sätta sig till doms över hur någon annan tänker inom sin sexualitet.
    Skål
  • Anonym (uhh)
    NicKnejm skrev 2014-01-08 07:52:34 följande:
    Det ären del av sexualiteten. Finns människor som gillar gå omkring m blöjor eller har alla möjliga fetischer. Skulle alla av dem må dåligt Det är ett sundhetstecken att tillåtasig själv leva ut sina triggers. Hjärnan är komplex och ingen kan sätta sig till doms över hur någon annan tänker inom sin sexualitet.
    Usch dom måste verkligen behöva psykolog hjälp
  • Anonym (Torrboll)
    Frogo skrev 2014-01-06 17:58:02 följande:
    Förstår att du precis upptäckt Internet och att det finns bilder där man kan leka med. Kan du inte skaffa ett liv istället? För etymologin av ordet har inte med tupp att göra. På svenska heter det hanrej. Du som är så skojig och duktig på Internet kanske kan hitta nån skojig djurbild på det också....

Höhö!
  • Anders 386
    Anonym (uhh) skrev 2014-01-08 08:35:13 följande:
    Usch dom måste verkligen behöva psykolog hjälp
    Ja verkligen. Både bögar o transor borde nog också ha psykologisk hjälp. För att inte tala om dom som slickar på varandras könsorgan...  Måste gått riktigt snett, kuken ska ju va i fittan på frun. Dom som sätter på sig kläder när dom ska bada borde förresten också få lite hjälp av en psykolog, hur galet är det inte att vara påklädd när man ändå hoppar i vattnet och blöter ner sig..   För att inte tala om dom som kör kuken i fel hål... 
    Tror nog vi behöver en psykolog allihop   ??? 
  • Anonym (uhh)
    Anders 386 skrev 2014-01-08 08:56:34 följande:
    Ja verkligen. Både bögar o transor borde nog också ha psykologisk hjälp. För att inte tala om dom som slickar på varandras könsorgan...  Måste gått riktigt snett, kuken ska ju va i fittan på frun. Dom som sätter på sig kläder när dom ska bada borde förresten också få lite hjälp av en psykolog, hur galet är det inte att vara påklädd när man ändå hoppar i vattnet och blöter ner sig..   För att inte tala om dom som kör kuken i fel hål... 
    Tror nog vi behöver en psykolog allihop   ??? 
    Jo det märks att du är lite skadad
  • Anders 386
    Anonym (uhh) skrev 2014-01-08 09:22:17 följande:
    Jo det märks att du är lite skadad
    Eller du kanske är skadad? Vem sitter inne med facit för vad som är rätt och vad som är fel? Homosexualitet tex. är "fel" i vissa länder men "rätt" i andra länder. Allt handlar om åsikter, rätt eller fel existerar bara som ett begrepp i varje enskild människas hjärna. Mitt rättsbegrepp bygger på respekt för andras åsikter. Men vissa människor anser att deras egen moral ska gälla för alla andra människor också.
  • Anonym (uhh)

Det finns inget du kan säga som gör det ni håller på med till en okej grej att hålla på med. Sånt som i allmänhet ses som okej.

Det är och förblir udda & avvikande & lite wierd

• Anders 386
    Anonym (uhh) skrev 2014-01-08 09:56:51 följande:

Det finns inget du kan säga som gör det ni håller på med till en okej grej att hålla på med. Sånt som i allmänhet ses som okej.

Det är och förblir udda & avvikande & lite wierd

För dig är det inte okey. För dom som håller på med det är det okey. För mig är det helt okey att andra vill göra det. Men jag är inte intresserad av en undergiven roll, inget jag går igång på själv.
  • Frogo
    Anders 386 skrev 2014-01-08 08:56:34 följande:
    Ja verkligen. Både bögar o transor borde nog också ha psykologisk hjälp. För att inte tala om dom som slickar på varandras könsorgan...  Måste gått riktigt snett, kuken ska ju va i fittan på frun. Dom som sätter på sig kläder när dom ska bada borde förresten också få lite hjälp av en psykolog, hur galet är det inte att vara påklädd när man ändå hoppar i vattnet och blöter ner sig..   För att inte tala om dom som kör kuken i fel hål...  Tror nog vi behöver en psykolog allihop   ??? 

Word!!
  • Frogo
    Anonym (cuckenroll) skrev 2014-01-07 22:22:18 följande:
    Men vad har männens jobb med cuckold att göra? En person som gillar att förnedras kan inte må bra

Eftersom det påstås att de är nedtryckta mesar jämt kan det vara relevant hur de är till vardags. Och de gillar att LEKA att de förnedras och att hon är "otrogen". Stor skillnad! Och som många sagt: alla är inte så. Låt dem göra vad som passar dem.
Svar på tråden Att ha en cuckold