• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • NicKnejm

Att skriva "wierd" istället för weird är ingen typo eller iphoneknapps-miss. Det är ren och skär obildning. Ännu mindre anledning lyssna på dina inskränkta floskler.

• Frogo
    NicKnejm skrev 2014-01-08 10:57:49 följande:
    Att skriva "wierd" istället för weird är ingen typo eller iphoneknapps-miss. Det är ren och skär obildning. Ännu mindre anledning lyssna på dina inskränkta floskler.

Hahaha, klockrent.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Hönan) skrev 2014-01-08 11:42:14 följande:
    En cuckold efter frugan haft sex

Haha, jag garvar ihjäl mig.
  • Anonym (x)
    Anonym (Haha) skrev 2014-01-08 12:20:13 följande:

Haha, jag garvar ihjäl mig.
    Ja, det tycker jag låter bra... Gör det.
  • Frogo
    Anonym (x) skrev 2014-01-08 12:26:13 följande:
    Ja, det tycker jag låter bra... Gör det.

Hahaha, Nu garvar jag ihjäl mig!!
  • Rainman

Jag förstår inte! Är det ens lagligt att ha sex med tuppar och höns? Måste finnas något djurskyddsföreningar kan göra.

I år fick jag inte krama snöbollar
  • Frogo
    Anonym (Hönan) skrev 2014-01-08 11:42:14 följande:
    En cuckold efter frugan haft sex

Har du inte några fler skojiga skämt på samma nivå... kiss och bajs-skämt kanske? Kyss på engelska heter ju kiss... tycker säkert du är jättekul.
  • Anonym (Mia)
    Frogo skrev 2014-01-08 12:34:19 följande:
    Har du inte några fler skojiga skämt på samma nivå... kiss och bajs-skämt kanske? Kyss på engelska heter ju kiss... tycker säkert du är jättekul.

Ja, tänk att det är så hotfullt med tjejer som gillar sex med flera att man antingen måste kränka de inblandade heller håna och raljera. Killar som har tjejer som tillåter dem att leka av sig kränks knappast på samma sätt.
  • NicKnejm

Cuckold kommer från ordet för gök (cuckoo). För det flnns gökar som låter andra ruva deras ägg. De puttar ut de ägg som finns i andras bon och lägger egna där i stället som då någon annan ruvar och sedan matar.

Det är där kopplingen kommer ifrån

Svar på tråden Att ha en cuckold