• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Anonym (uhh)
    Anonym (Mia) skrev 2014-01-10 18:27:28 följande:

Hehe. Visst är det lyxigt. Tänk om fler tjejer vågade leva ut och struntade i män som uhh. Tackar "nån" varje dag för min man. The sky is the limit.

Alla som lever singel har samma "fördelar" som du.

Om man nu tycker det är en fördel

• Chuck  Norris

Varå cuckold..... pfft, vad är det för trams. Nej kom igen nu, "cucknorris" skall det va. Eller "old chuckcuck" om man så vill.

Death once had a near-Chuck Norris experience
  • Anonym (Mia)
    NicKnejm skrev 2014-01-11 00:26:30 följande:
    Ja du Mia är nog njutningsdrottningen! Undrar vad om det inte är mer vrickat att ta dig tid att leta fram bilder på hönor med kalsonger än alla sexfetischer tillsammans.

Tack. Hahaha, ja det har du nog rätt i.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2014-01-11 10:04:05 följande:
    Alla som lever singel har samma "fördelar" som du. Om man nu tycker det är en fördel

Ja, men de har inte alla fördelarna med att vara i en relation. Jag har båda.
  • Anonym (cuckenroll)
    Anonym (Mia) skrev 2014-01-11 14:37:15 följande:

Ofta sitter profiler och för dialoger med sig själva, lika ofta är det män som utger sig för att vara kvinnor. Vad tror du om det Anonym (Mia)

Så genomskinligt att det är pinsamt.
  • Anonym (uhh)
    Anonym (Mia) skrev 2014-01-11 14:37:15 följande:

Fast för mig så ville jag slippa knulla med olika karlar så att vara i en relation är en fördel för mig.

Alltså att slippa alla andra & bara ha EN
    Gud så skönt

• Anonym (Mia)
    Anonym (cuckenroll) skrev 2014-01-11 14:51:22 följande:
    Ofta sitter profiler och för dialoger med sig själva, lika ofta är det män som utger sig för att vara kvinnor. Vad tror du om det Anonym (Mia) Så genomskinligt att det är pinsamt.

Jo, jag har märkt det också. Men tycker oftast att deras sätt att skriva och språkbruk avslöjar dem.
  • Jan73
    Anonym (Mia) skrev 2013-11-06 17:44:11 följande:
    Tja du tränar honom helt enkelt att bli en duktig cuckold. Inte nog med att du kommer kunna uppleva alla dina drömmar, han kommer vara tacksam över att få vara en stöttande cuckold. Som någon annan besrivit innan så ta det lite pö om pö. Snart kommer han inte bara passa upp dig när du har sex utan slicka rent dig efteråt också. Hehe.
    Cuckolds brukar uppskatta en fast hand i sängen, men man får inte skrämma  bort dem bara. Som sagt, du är verkligen lyckligt lottad. Framtiden blir som du formar den. Glöm dock inte bort att ta hand om cuckolden. Kolla så att du inte går för fort fram, stäm av prata. Det är ok att ta kommandot och leda. Det brukar de bara uppskatta men man får bara kolla så man har dem med sig. Visa tydligt att det är honom du vill vara tillsammans med så ofta du kan i vardagen.
    Tycker att det låter lite sorgligt hur du beskriver att du behöver träna/bryta ner honom för att få något du gillar. Som detta med att inte gå fram för fort i hänsyn till honom...det är inte så att du själv kan tycka att det kan vara fel att forcera? Nej, verkar inte finnas den spärren hos dig utan forcera på successivt och bryt ner han. Själv verkar det bara var kul att få kuk. Eller som du själv uttrycker det "framtiden blir som du formar den".

Har du inte tänkt på hur era bulls ser på din man efteråt?

Skulle det vara ok att din man träffade andra kvinnor som hade större bröst än dig eller skönare mus eller kanske sög bättre?

Jag kan förstå det bättre om ni hade sex på lika villkor.   
  • Jan73
    Anonym (Mia) skrev 2013-11-05 16:28:30 följande:
    Vi har väl lekt såhär i tio år ungefär. Nästan lika länge som vi varit tillsammans. I början var jag tveksam och tänkte att han ville det för att han själv ville träffa andra tjejer. Men så var det inte. Han njuter verkligen av att se mig njuta utan andra baktankar. Och jag.... hihi ja du förstår själv. Har provat gangbang nån gång medan maken fick serva och det var verkligen häftigt.

Visst vore det inte förfärligt om han skulle vilja träffa andra kvinnor. Förstår inte hur du tänker. Du ska ligga med flera killar och han ska bli nedtryckt och förnedrad.
  • Jan73
    Anonym (Mia) skrev 2013-11-05 14:13:26 följande:
    Hmm, han är väl... BS-light antar jag. Han är inte rädd för att göra saker jag beordrar honom, men tror inte han skulle vilja ha sex med en kille enbart.

Bs light? Det där verkar inte ha något med könet att göra utan bara ytterligare en ny dimension på förnedring. Han suger för att du gillar det. Låter det sunt?
Svar på tråden Att ha en cuckold