• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Jan73
    Anonym (Mia) skrev 2014-01-07 14:47:21 följande:
    JagFörnedringen är en lek och de män jag känner som tänder på detta är alla starka och trygga män ofta i topp-positioner på sina jobb. Go figure. Och alla kvinnor vet att man tänder på bad boys men gifter sig med den snälle där man får ett bra liv. Utom vissa lyckligt lottade som jag som kan njuta av båda.

"trygga men ofta i topp-positioner" Haha, det här blir bara roligare och roligare. Då kanske din cuckold och jag är kollegor.
  • Anonym (Mia)
    Jan73 skrev 2014-01-14 20:54:26 följande:
    Visst vore det inte förfärligt om han skulle vilja träffa andra kvinnor. Förstår inte hur du tänker. Du ska ligga med flera killar och han ska bli nedtryckt och förnedrad.

Du verkar inte alls förstå detta. Han VILL ju inte träffa kvinnor utan njuter av DETTA. Verkar ganska korkat att av nåt snedvridet rättviseskäl göra något inget av oss vill.
  • Anonym (Mia)
    Jan73 skrev 2014-01-14 21:16:44 följande:
    Bs light? Det där verkar inte ha något med könet att göra utan bara ytterligare en ny dimension på förnedring. Han suger för att du gillar det. Låter det sunt?

Ja, för han tänder på det vi gör. Det är det du inte verkar förstå. Och det är ok att du inte gör det, men acceptera att alla inte gillar det du gillar.
  • Anonym (x)
    Jan73 skrev 2014-01-14 21:45:59 följande:

"trygga men ofta i topp-positioner" Haha, det här blir bara roligare och roligare. Då kanske din cuckold och jag är kollegor.
    Blir mörkrädd när jag tänker på vilka intoleranta och dryga människor som kan sitta på "toppositioner". Och då menar jag dig "Jan73".
  • Jan73
    Anonym (Mia) skrev 2014-01-15 14:07:31 följande:
    Ja, för han tänder på det vi gör. Det är det du inte verkar förstå. Och det är ok att du inte gör det, men acceptera att alla inte gillar det du gillar.

Jag accepterar men du för väl också acceptera att det finns någon som jag som ifrågasätter. Du nämner att han gillar det men hur jag du gilla att förminska din man inför andra? Det är det sista jag skulle vilja göra med min fru. Du kan gärna bygga upp dina argument på att han (som är nedbruten) gillar det men som sagt du gör ju bevisligen det också. Ligger väldigt nära ett självskadebeteende enligt mig.
  • Jan73
    Anonym (x) skrev 2014-01-15 14:25:26 följande:
    Blir mörkrädd när jag tänker på vilka intoleranta och dryga människor som kan sitta på "toppositioner". Och då menar jag dig "Jan73".

Förklara varför du upplever mig som dryg bara gör att jag anser att man inte ska bryta ner sin partner. Jag är emot kvinnomisshandel också.
  • NicKnejm

Det är ingen som blir förminskad på riktigt. Kvinnorna ser upp till sina män och de mår bra när frun är med andra. Inget förtryck över huvudtaget.

• Jan73
    NicKnejm skrev 2014-01-15 15:05:50 följande:
    Det är ingen som blir förminskad på riktigt. Kvinnorna ser upp till sina män och de mår bra när frun är med andra. Inget förtryck över huvudtaget.

Visst det fungerar väl säkert ibland men varför vill kvinnorna förnedra sina män inför andra? De kan väl aldrig vara sunt och jag tror att många med just självskadebeteende söker sådana förhållanden. Kvinnor som utsätts för misshandel söker sig ofta till samma situation gång på gång oförmögna att bryta mönstret.
  • Anonym (x)
    Jan73 skrev 2014-01-15 14:34:40 följande:

Förklara varför du upplever mig som dryg bara gör att jag anser att man inte ska bryta ner sin partner. Jag är emot kvinnomisshandel också.
    Fantastiskt! Du är emot kvinnomisshandel också! Här var en riktig hjälte....Skrattande

• Anonym (x)
    Jan73 skrev 2014-01-15 15:15:32 följande:

Visst det fungerar väl säkert ibland men varför vill kvinnorna förnedra sina män inför andra? De kan väl aldrig vara sunt och jag tror att många med just självskadebeteende söker sådana förhållanden. Kvinnor som utsätts för misshandel söker sig ofta till samma situation gång på gång oförmögna att bryta mönstret.
    Varför fortsätter du att ifrågasätta trots att du påstår dig acceptera? Problemet är nog att du har väldigt svårt att acceptera sånt du inte förstår. Precis som om en homosexuell ska försöka "förklara" varför hen inte tänder på motsatt kön är det omöjligt att förklara varför en man njuter av att partnern knullar andra. Det går inte att argumentera för, det är bara som det är.
Svar på tråden Att ha en cuckold