• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Jan73
    Anonym (x) skrev 2014-01-15 15:21:10 följande:
    Fantastiskt! Du är emot kvinnomisshandel också! Här var en riktig hjälte....

Märker att du upplever det som mycket provocerande att jag ser en del potentiella problem i detta. Är du man eller kvinna? Det enda vi diskuterar är förnedringsdelen, övrigt är jag helt bekväm i partnerbyte mm. Förklara gärna för mig.
  • NicKnejm

Det är bara rollekar. Dessutom är inte det så som det beskrivs i porrfilmer inom den genren. En cuckold tänder på att kvinnan visar självständighet, styrka. Han tänder på att se henne njuta eller veta att hon njuter. För att vara så pass generös är man nog en stark person som inte är förminskad. Snarare tvärtom, han när en sexuell preferens och är lycklig.

• Jan73
    NicKnejm skrev 2014-01-15 15:46:16 följande:
    Det är bara rollekar. Dessutom är inte det så som det beskrivs i porrfilmer inom den genren. En cuckold tänder på att kvinnan visar självständighet, styrka. Han tänder på att se henne njuta eller veta att hon njuter. För att vara så pass generös är man nog en stark person som inte är förminskad. Snarare tvärtom, han när en sexuell preferens och är lycklig.

Låter helt rimligt men varför vill man förminska/förnedra partnern? Att se sin partner njuta är underbart och helt sunt men varför vill man som kvinna se sin man förminskad, oavsett om det är rollspel eller inte? Hade någon försökt förminska min fru hade jag straffat den personen skoningslöst. Jag köper att man måste vara trygg för att leka dessa lekar eller så är man i ett självskadebeteende.
  • Anonym (Malin)
    Anonym (cuckenroll) skrev 2014-01-11 14:51:22 följande:
    Ofta sitter profiler och för dialoger med sig själva, lika ofta är det män som utger sig för att vara kvinnor. Vad tror du om det Anonym (Mia)

Så genomskinligt att det är pinsamt.
    Jag får precis samma känsla som du!
  • NicKnejm

Man förminskar inte. Vad får du det ifrån? Det finns sexuella triggers i de flesta människors hjärnor och genomförs fantasierna självvalt är det ingen som förminskar eller förnedrar på riktigt

• Anonym (Anon)
    NicKnejm skrev 2014-01-15 16:10:20 följande:
    Man förminskar inte. Vad får du det ifrån? Det finns sexuella triggers i de flesta människors hjärnor och genomförs fantasierna självvalt är det ingen som förminskar eller förnedrar på riktigt
    Tyvärr finns det ingen "one size fits all". Det finns män som lever med någon typ av längtan att bli förnedrad, bortvald, ratad eller på annat sätt vilja bli "värdelös". Kanske bottnar det i en undertryckt känsla av att de inte är värda något. I dessa fall så kopplas det ihop med sexdriften och att ens partner väljer någon annan för sex. Jag säger inte att alla män är så för det finns en stor del av cukolds som får en kick av att se sin fru njuta där de kan vara flugan på väggen, eller där hon blir en slyna som vill ha sex med andra män. Vad jag försöker säga är att det för vissa kan bli ett lyckat sätt att ta ett förhållande vidare till en nya nivå. Men för andra så kan det bli att hälla fotogen på elden eller spiken i kistan.   
  • Jan73
    NicKnejm skrev 2014-01-15 16:10:20 följande:

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m70596674.html
  • Tusselina
    Tusselina skrev 2013-12-20 02:06:22 följande:
    Du har visst helt missat hela biten att det nästan alltid är något som intieras från mannens sida? De vill väldigt gärna tänka att kvinnan inte skulle kunna vara trogen, men det är nästan alltid något som är bara i deras fantasi. De flesta kvinnor som går med på det här upplägget har övertalats av sina män till det. Det finns ett antal omvända fall där det är en kvinna som tänder på att hennes man ligger med andra på det här sättet, men det är mycket ovanligt, det är delvis av biologiska skäl. Varför skulle det vara något "helvetes liv" om det? Har du helt missat att det här är något som är högst frivilligt mellan båda parter? Och där den "förfördelade" partnern är den som önskar det mest? Det har verkligen inga som helst kopplingar med faktiskt otrogna partners. 
    Du har ett enormt överskott på män som önskar det här än kvinnor villiga att uppfylla deras fetish. 

Du har säkert egna fetisher som andra tycker är trams och inte skulle förstå. Ser du ner lika mycket på och tycker det är trams med säg de som ägnar sig åt BDSM?
    Är "ful" nog att citera 2 inlägg jag gjorde tidigare i tråden då samma missförstånd verkar återkomma och inte lust att skriva om dem
  • Tusselina
    Tusselina skrev 2013-12-20 02:56:55 följande:
    Att mannen tänder på det är liksom hela grejen. Nej det är verkligen inte en fetish för alla, men det gäller ju för de flesta fetisher. 

Sen finns det ju väldigt många olika upplägg där långt ifrån alla har något där mannen ska "sitta och glo" medan kvinnan är ute och har roligt. 

Några av de "mildare" formerna så tänder helt enkelt mannen på att andra finner "hans" kvinna så attraktiv, men han är fortfarande den som hon kommer hem till/stannar med. Dvs han "vinner" över alla de andra männen på det sättet. Finns vissa biologiska kopplingar med det, och fördelar med att du har större chans att få bli den som för sina gener vidare om du är den som kommer i henne sist (har eventuellt vissa kopplingar till ollonets utformning som puttar undan konkurrerande sperma. 
    De här männen är inte undergivna alls i det hela utan tvärt om.

Sedan finns ju de helt och hållet hela vägen förnedrande uppläggen där mannen är närmast undergiven "slav" som tvättar undan sperma och servar och sexuellt servar även den andre mannen. Det här är ju uppenbarligen sexuellt undergivna män (som jag nämnt tidigare är väldigt många undergivna män just tvärt om i vardagliga livet) - går man långt med det här har man mer gått över till en variant av D/S med mycket undergiven man än cuckold faktiskt. Med tanke på att det är en stor brist på dominanta kvinnor mot män som vill bli dominerade (många män som besöker dominatrixer och betalar dyra pengar för att bli förnedrade och det enda i närmelsevis sexuella de får göra med henne är att typ slicka hennes smutsiga skor, vill de ha så kallad pegging är det än dyrare) är det inte konstigt att denna "två flugor i en smäll" varianten är populär i "porr-samanhang" (då inkluderas siter och litteratur odyl och inte bara rena porrfilmer). 

De flesta med fetishen är nog någonstans emellan precis som med andra sådana. Det som är lite synd med den andra mer "promotade" bilden är att nog både kvinnor och män som kanske skulle gillat den första skräms bort av den bilden då de tror det är den enda varianten. Lite på samma sätt som man faktiskt kan ägna sig åt BDSM helt utan att blanda in smärta alls, men bilden av piskor och förnedring är stark att det missas att det är ett övergripande namn som inkluderar även t ex bondage. (Bondage/Discipline/Dominance/Submission/Sadism/Ma schoism där man ju kan gilla alla delar eller bara någon/några)
    Det låter ju onekligen verkligen som signaturen "Mia"'s man hör till de mer undergivet motiverade

Det finns gott om folk som gillar D/S, trots hur det ser ut ibland på FL så är det ganska vanligt med undergivna män och det är ett underskott på dominanta kvinnor. 
  • Tusselina

Ja och många om än inte alla undergivna gillar att bli "förnedrade" (bäst att sätta ut citationstecken då det tydligen lätt missförstås av någon anledning att det är något som är en önskan och något de tänder på sexuellt).

I enhet med det finns det även dominanta (skulle gissa majoriteten, men fortfarande inte alla det finns olika former) som gillar att "förnedra". Relativt få skulle dock njuta av att göra det mot någon som inte vill det även om de också finns. 

Sedan finns det de som kan utföra t ex en dominant roll i någon mån även om de inte själva tänder på det utan skådespela det för att göra sin partner glad (brukar vara lättare att spela dominant än undergiven). 

Tycker det här är ganska självklara bitar (som mer har med BDSM än just cuckolding specifikt), men tydligen är det inte det. 

Svar på tråden Att ha en cuckold