• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Händelser

När man läser här så har jag inte hittat någon man (eller kvinna) som har förklarat VARFÖR mannen är intresserad av detta. Kan någon förklara för mig hur det kommer sig. Att männen vet varför är kanske lite naturligt, men vet ni kvinnor som är involverade i detta med era män, varför han är intresserad av detta?

Det känns om en rätt viktigt sak att ha koll på, det kan vara en "ohälsosam" orsak till intresset. Av någon anledning så ställs inte de här frågorna så ofta när det kommer till mäns sexualitet, men genast när det är kvinnor med en annorlunda fetisch. Bara en tanke.

• Anonym (Great!)
    Händelser skrev 2014-03-15 21:39:31 följande:
    När man läser här så har jag inte hittat någon man (eller kvinna) som har förklarat VARFÖR mannen är intresserad av detta. Kan någon förklara för mig hur det kommer sig. Att männen vet varför är kanske lite naturligt, men vet ni kvinnor som är involverade i detta med era män, varför han är intresserad av detta? Det känns om en rätt viktigt sak att ha koll på, det kan vara en "ohälsosam" orsak till intresset. Av någon anledning så ställs inte de här frågorna så ofta när det kommer till mäns sexualitet, men genast när det är kvinnor med en annorlunda fetisch. Bara en tanke.

Håller med om att man oftare är mer nyfiken på varför tjejer gillar ditt och datt, hör säkert på nått vis ihop med iden om att kvinnan ska hålla på sig och inte bejaka sin sexualitet. Av samma anledning kanske man inte frågar män för att vi ska vara sexuellt intresserade och inte behöva tänka på vårt rykte i samma utsträckning. Däremot håller jag inte med om att anledningen inte efterfrågas, i detta fall har alla som intresserat sig frågat vad som är så tändande med det och svaret är olika för olika personer. En del tycker om att vara undergivna, andra tänder bara på att se på och njuta av deras kvinnors slampighet. Oavsett anledningen så tycker de flesta killar som håller på med detta om det och är ofta de som föreslår livsstilen till att börja med. Skötsamma om anledningen rotar sig i ett trauma, om det får personen att må bra just nu varför ta det ifrån dom? Det förflutna går ändå inte att ändra.
  • Händelser
    Anonym (Great!) skrev 2014-03-15 21:52:47 följande:

Håller med om att man oftare är mer nyfiken på varför tjejer gillar ditt och datt, hör säkert på nått vis ihop med iden om att kvinnan ska hålla på sig och inte bejaka sin sexualitet. Av samma anledning kanske man inte frågar män för att vi ska vara sexuellt intresserade och inte behöva tänka på vårt rykte i samma utsträckning. Däremot håller jag inte med om att anledningen inte efterfrågas, i detta fall har alla som intresserat sig frågat vad som är så tändande med det och svaret är olika för olika personer. En del tycker om att vara undergivna, andra tänder bara på att se på och njuta av deras kvinnors slampighet. Oavsett anledningen så tycker de flesta killar som håller på med detta om det och är ofta de som föreslår livsstilen till att börja med. Skötsamma om anledningen rotar sig i ett trauma, om det får personen att må bra just nu varför ta det ifrån dom? Det förflutna går ändå inte att ändra.
    För några år sedan var det ett våldtäktsfall där en man följer med en kvinna hem, hon ber honom spotta, kissa och slå henne under sexet vilket han gjorde. När detta kom upp i rätten så frågade man sig vad killen var för sjuk jävel som inte började ställa frågor innan han började med sexet. Lite off topic men det illustrerar skillnaden lite, även om ett par förhoppningsvis har lite bättre koll på varandra så anser jag att man bör ha så mycket koll på sin partner att man vet vad skälet kan vara. Det behöver inte alls vara ohälsosamt, i mitt fall så är det ingen bra händelse. Eller en kombination av miljö och extern händelse rättare sagt.

Hur som helst, att resonera kring "låt det förflutna vara förflutet" är i allmänhet inget jag håller med om. I vissa avseenden är det rätt att göra, i andra totalt fel. Bara för att en person utåt ser glad ut innebär det absolut inte att så är fallet. Skulle ni inte ställa frågor om er partner tex ville bli misshandlad under sexet? Jag menar nu inte att det är fel med den här fetishen! Men min poäng är att vara lyhörd med er partner och inte bara bli glada över att han vill se dig ligga med benen i vädret med den där sexiga killen som du trånat över länge.

Ibland känns det som om orsak/verkan glöms bort i den här typen av diskussion.

• Anonym (Fundersam)

Något typ av problem måste ni ju ha. 

Speciellt de kvinnor som alltså säger sig tända på att dominera sina män och sedan letar efter en annan att ta er så hårt som möjligt. Något är knasigt där uppe i skallen på er.

Killen har ju uppenbara problem och det går inte ens att bara säga att tjejen har ett kontrollbehov. 

Någon psykolog här inne som vill utveckla lite? 

• Händelser
    Anonym (Fundersam) skrev 2014-03-15 22:25:30 följande:

Något typ av problem måste ni ju ha. 

Speciellt de kvinnor som alltså säger sig tända på att dominera sina män och sedan letar efter en annan att ta er så hårt som möjligt. Något är knasigt där uppe i skallen på er.

Killen har ju uppenbara problem och det går inte ens att bara säga att tjejen har ett kontrollbehov. 

Någon psykolog här inne som vill utveckla lite? 

Nej, det behöver inte vara något problem alls, det vore som att påstå att alla som gillar surströmming behöver psykolog. I allmänhet när man lyssnar på människor som använder sådana kraftuttryck mot de med den här fetischen (dumma i huvudet, störda, behöver psykolog och så vidare) så brukar jag inte ta dessa på allvar. I ett seriöst samtal är man alltid fri att säga sin åsikt men man nedvärderar inte andra med olika åsikter.

Det är ett fritt land och om jag gillar surströmming eller gillar att titta på när andra äter surströmming (fy fan vad usel jag är på metaforer) så skall jag kunna göra det utan att bli påhoppad.

Man skulle rent av kunna anse att det är du som behöver en psykolog för att komma till rätta med dina påhopp, det är inte inte ett sund sätt att resonera och kanske kan det bottna i olika psykologiska orsaker? Om vi gör ett antagande och antar att du är över 18 år, kan vi då dra slutsatsen att du är mindre mogen mentalt eftersom du beter dig som en person med mindre mognadsgrad?

Nä, vi kan inte dra sådana slutsatser förstås. Det var bara ett försöka att visa att man kan vända/använda nästan precis vad som helst till att nedvärdera någon. Gör inte det, men uttryck gärna vad du tycker utan att trycka ner andra.

• Anonym (Mia)

Bra inlägg. Logiken är dock enkel hos dessa personer. Det jag gillar är normalt och normen. Det jag inte gillar eller förstår är knäppt. Deras värld blir liksom enklare att hantera då.

• bbcMaster

That's sounds Nice I will like to be the one who fuck the wife and will proudly fyll the lady's cunt with my Big loads of hot cum to her husband eat it out her cunt.

Just kik contact me at BBC_GreatMaster

Or contact me sooner here.

Help the wife/girlfriend
  • scania68

Ju fler man kan vara i sängen ju mysigare enligt mig. Min fru och jag har efter 12 år tillsammans börjat bjuda in killar och andra par för fullständiga myskvällar och vårt förhållande vart på nyttfött kan man säga likaså sexlivet. Vi har en inga regler vad man får och inte får utan det är i samförstånd och med fullständig tillit till varandra. Kontakt med andra tar vi gemensamt. Visst jag vet att detta är rätt så unikt och kan vara svårt i flesta fall. För 10 år sedan hade det vart totalt otänkbart för båda men åren fick och man lärde känna varandra utan och innan. Rekommenderar inte detta till folk som inte har fullständig självkännedom och total tillit till sig själv och sin partner. Lycka till.

• Anonym (Erik)
    scania68 skrev 2015-03-13 14:34:46 följande:

Ju fler man kan vara i sängen ju mysigare enligt mig. Min fru och jag har efter 12 år tillsammans börjat bjuda in killar och andra par för fullständiga myskvällar och vårt förhållande vart på nyttfött kan man säga likaså sexlivet. Vi har en inga regler vad man får och inte får utan det är i samförstånd och med fullständig tillit till varandra. Kontakt med andra tar vi gemensamt. Visst jag vet att detta är rätt så unikt och kan vara svårt i flesta fall. För 10 år sedan hade det vart totalt otänkbart för båda men åren fick och man lärde känna varandra utan och innan. Rekommenderar inte detta till folk som inte har fullständig självkännedom och total tillit till sig själv och sin partner. Lycka till.

Fantiserar du om att andra män ska sätta på dig?
    Tror nog om att du blir kåt av att se på andra män.
    Ingen normal person skulle vilja att andra män kladdar på sin fru.

• NicKnejm

De enda förklaringar jag har till varför jag tänder på att min tjej är med andra är följande:

Jag mår bra när hon får njutning på alla sätt, och att jag känner starka band mellan oss när vi har sk "äventyr"

Det är porrigt helt enkelt att se henne med annan. Som att se film, fast live.

Även om jag är dominant i övriga sexlivet är det kittlande när hennes starka drift får spelrum. Då är jag lite undergiven.

Det rör sig så mycket i människors huvuden och allt har inte enkla förklaringar. Jag vet bara att jag och min partner mår bra och stärker vår relation.

Svar på tråden Att ha en cuckold