Någon från Uppsala?
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Tack ska ni ha. Man vet ju att blödningar kan komma men man tänker ändå det värsta. De här iaf inte blivit kraftigare men kommer än. Precis som mens. Nu börjar man ju nästan fundera på om man verkligen är gravid. Jag har ju inte mått illa eller så. Det gjorde jag inte med sonen heller så man har tänkt att jag har tur igen men nu med blödningarna får man andra tankar. Kan testen visa pos fast det är neg? Jag gjorde ett digitalt 10 dagar efter äl som visade neg. Hoppades att jag bara testat för tidigt och fortsatte hålla tummarna. 14 dagar efter äl gjorde jag ett nytt som visade Gravid 2-3 v. Testet visar när befruktningen skedde så det stämde ju bra. Tror ni det kan ha visat fel? Usch hoppas verkligen jag är gravid och att allt är som det ska! Ska be sambon köpa ett test efter jobbet..
Hur går det tattines? Hoppas allt är väl!
Blöder fortfarande :( Pratade med gynakuten idag igen och de sa att det inte behöver vara någon fara så jag hoppas verkligen det. Vill bara att det ska sluta. Livrädd att vakna upp i en stor blodpöl. Hoppas, hoppas att liten därinne mår bra..
Jag blödde inget förra grav och man har såklart hoppats på att det skulle gå lika bra denna gång men så kom det jävla blodet :( Det är bara att hoppas, finns ju inget annat man kan göra.. Tack snälla du. Ska försöka sova nu och hålla tummarna för att det gått över imorgon och att liten mår bra och stannar i magen..
Idag hände något jag aldrig vill vara med om igen. Något jag inte önskar min värsta fiende. Blev väckt av sonen och kände att det gått igenom trosskyddet lite. Gick upp och kände hur det rann längs benet. Satte mig på toa och fick världens gråtattack då det inte slutade forsa. Kändes som bollar ramlade ur mig och då var det ingen tvekan om vad som hände. Trodde jag skulle svimma och jag är glad att sambon var hemma då det hände
Neeej!!! Stackars er :( Det är verkligen det värsta som kan hända. Varför är det så orättvist? Beklagar verkligen :(
Halva texten jag skrev sist kom visst inte med.. Men det var verkligen hemskt, allt liksom bara föll ur.. Han/hon skulle ju komma kring sonens tvåårsdag :( Såg så fram emot detta. Min dröm har varit att ha dem tätt men med väldigt långa cykler och sjukdom som kommit mellan gav jag nästan upp min önskan om max 2 år mellan. Blev så lycklig när jag plussade. Jag håller tummarna för att kroppen återhämtar sig snabbt och att det går bättre nästa gång. Och att vår lille får vila i frid. Även om jag inte gått halva grav ens så känns det väldigt tungt. Jag fick liksom panik när jag insåg att vi skulle spola ner vårt barn i toaletten. Usch. Jag önskar er all lycka tjejer. Ta hand om er
Beklagar tattines
All styrka till er!!!!
Jag hoppas verkligen att det tar sig igen för er och att det går vägen nästa gång! Alla tankar till er.