Någon från Uppsala?
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Tack! :)
Japp jag var på studentgyn, och hade Helena Å(någonting)
Gick jätte bra och hon var trevlig.
Johannatys: Vilken häftig bild :) Bebben ser ut att ha det mysigt där :)
Mammais: Härligt att du också upplevde Studentgyn bra. Är mycket glad över det stället faktiskt, och det verkar vara ovanligt att kunna boka privata vul bara sådär, utan anledning. Skönt tycker jag!
Vilken söt bild! Visst är det kul att se när de flaxar runt därinne :) Ska försöka få ut min bild också, men får ta det när jag har dator.
Hej, jag bor i Uppsala och har BF 5 augusti med första barnet =). Är 32 år. VI blev erbjudna att komma och prata i grupp med en sjukgymnast och dietist om någon vecka, är det samma sak som mammagrupp? Tyckte det verkade så tråkigt så jag vet inte om jag ska gå. Det här med mat och motion har man ju läst sig till tycker jag, roligare om man kunde träffas och prata med andra mammor och typ jämföra symptom =)
Hej Uppsalamammor:) går gärna med i den här tråden! Väntar mitt första barn, är 34 år och har BF 12/9. Ser fram emot en spännande resa med graviditeten och att vädra tankar och känslor. Nu försöker jag mest fatta att jag är GRAVID!!! Hoppas pyret mår bra. Vore kul att träffa någon att dra barnvagn med i höst.. :)
Vart har ni eran bm?
Jag går på flogsta vårdcentral, har både husläkare, distriktsköterska och bm där.