Någon från Uppsala?
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
På mig syns ingenting än, iaf inte på magen... Har dessutom gått ner 2 kg :/ Dock är brösten gigantiska, haha!
Jag har gått upp 2kg och känner igen de där med brösten, fått köpa nya bh:ar.
Nu har jag äntligen fått tid för vul, på måndag 9.20! Riktigt spännande, hoppas allt ser bra ut.
Det blir nog BH-köp för min del också, börjar få problem nu... Svårt på nätterna då brösten liksom är i vägen, och överkänsliga.
Spännande med vul!! Är lite avundsjuk, men kommer vänta till RUL nu på Alla Hjärtans Dag. Går in i v14 i morgon, det känns helt overkligt!
Magen kanske putar lite men inte så mycket.
Spännande med Vul. Skulle nästan vilja göra ett till men ska försöka hålla mig till rul. Men det är svårt när man inte
känner av så mycket i magen. Bara en liten rörelse skulle man bli glad.
Byter också vecka imorrn. Går in i 15 då. Känns overkligt. Tiden har gått liite snabbare nu.
Har börjat hämta ut massa gratis boxar. Eller ja 3 st iaf. Den från babyproffsen kunde man nästan vart utan. Var mer innehåll förut. Men de andra 2 var helt ok. Visst de är gratis så man får inte förvänta sig så mycket hehe
Kommer ni ta reda på kön vid rul?
Mina bröst är också riktigt ömma och överkänsliga, riktigt jobbigt då man har en 2åring som klänger på än och kommer åt dom hela tiden.
Min mage putar och man känner att det är något därinne och sen så sväller den upp under dagen så på kvällen är den som en ballong.
Kanske har gått längre än vad jag tror då? Går in i v.12 imorgon
eller är det två i magen?
Haha sjukt spännande och nervös.
Fick MF i början av förra året och då var det ju 2st.. MF blev i v.9
Vi diskuterar fram och tillbaka ifall vi ska kolla kön, jag vill nog det.
Men det visar sej när vi är där, sist så hade vi bestämt oss att kolla men så ändrade vi oss precis när vi klev i in rummet för UL. haha
Tack för tipset om gratisboxar Nilla! Hade helt glömt att man får sånt. Måste kollas upp :)
Vi kommer inte kolla kön på RUL, lutar det åt iaf... Vi gillar överraskningen! De flesta runt oss tror att det är en pojke. Jag har ingen aning, än! Men gud så spännande det är!
Mammais: kul med putande mage! Kanske är du längre gången? Och onekligen har ni ju anlag för tvillingar :) Hur skulle det kännas om det är det?
Åååh jag måste få gnälla lite nu... Känner mig knappt gravid förutom vissa JOBBIGA saker!! Kan inte äta något förutom typ gröna äpplen och soppor. Brösten gör så j*vla ont att jag knappt kan sova eller ens ha kläder på mig. Jag är kissnödig HELA tiden, min livmoder måste ligga PÅ kissblåsan konstant! Svårt att sova, men är trött hela tiden. Har blivit enormt blödig också, igår såg jag en skadad koltrast och grät i två timmar. Vafan liksom?? Kan inte se filmer eller serier där barn eller djur dör, för då blir jag deppig i flera dagar.
Åh va skönt att gnälla lite. Puh! Nu mår jag bättre. Ska bara kissa för femtioelfte gången idag...
Åhh spionen, känner igen mej så mycket i de du skriver. Och jag känner mej extremt gnällig mot min sambo när jag hela tiden berättar om hur jag mår, plus att jag har sånt jädra illamående så äter både lergigan och lergigan comp.
Väldigt nervös inför måndagen, men på ett bra vis mest. Ja om det skulle vara 2st i magen igen så skulle de kännas sjukt häftigt. Min sambo/pappan skulle nog mest få panik igen över huset blir för litet m.m. haha men det bekymret har inte jag.
Hej!
Jag är också från Uppsala eller ja nyinflyttad och väntar mitt andra barn som är beräknat till 11 juli.
Tråkigt att höra att ni mår dåligt, jag börjar äntligen må bättre och känna mig som mig själv igen efter några jobbiga veckor. Har ni barn sen innan och när är ni beräknade?
Spionen: det där låter som graviditetssymtom
Johanntys: Välkommen hit!!
Jag har 3 barn sen innan och Bf just nu är den 8 juli. Ska på rul den 11 februari så får se vad man får för datum då.
På måndag ska jag till mvc. Ringde dit och fråga ifall man kunde få komma och lyssna på hjärtljud. Tror jag kanske känner den lilla ibland men blir osäker på om det är den eller annat som spökar.
Drömde i natt att jag började blöda och det tog aldrig slut. Så jag hoppas på en levande krabat där inne. Känns som man är höggravid men har knappt någon mage.
Mammais: kräks du också eller mår du bara illa? Jätte jobbigt det där. Hoppas det släpper snart för dig!!