Någon från Uppsala?
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Gud vad gott med hallonkräm! Det ska jag nog köpa hem. Är inte så sugen på varm mat. Mest sorbet och "fruktiga" saker :) Hoppas ditt jobbiga illamående släpper Nilla.
Hallonkräm är guld värt för mig nu, det är det enda jag får i mig på morgonen/lunchen. Lagom sött och man slipper tugga ;) Sambon föreslog att äta på MAX igår och då vände det sig i magen på en gång, haha!
Har tagit en tablett postafen och jag tror det har hjälpt. Känner inget just nu iaf.
Synd att man inte är så förtjust i kräm för det är ju nåt bra. Inte så mycket att tugga. Lätt att ha en burk i väskan när man blir sugen/hungrig.
Åt mycket nudlar när jag väntade dottern.
Tattines: säkert graviditeten som spökar när det gäller pizzan
Kan inte drick kaffe längre och innan kunde jag dricka många koppar.
Kaffe är faktiskt inga problem för mig, fast jag nöjer mig med max två koppar om dagen nu.
I morgon går jag in i vecka 8, och ska på vul!! Spännande!
Idag var det vul-dags! Hade en manlig gynekolog som var aaaaasbra!! Va skitnervös innan, men han var verkligen toppen :)
Och det bästa... Vi såg hjärtat! Hurra va glada vi blev! Det kändes så skönt att veta att allt ser bra ut hittills :)
Vad roligt att få se hjärtat en gång till. Jag ska dit på torsdag igen för en dubbelkoll.
Hur mår ni annars i blåsten?
Sitter på jobbet nu, slutar 20:45 så hoppas blåsten lagt sig. Lär ju blåsa bort annars