Någon från Uppsala?
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Usch vad jobbigt, känner igen dina känslor, och hoppas man slipper gå igenom de igen. Fick själv mf i början av det här året och var också överlycklig att jag skulle få barnen tätt. Men nu håller jag tummarna för mej att det ska gå bättre den här gången, och hittar fler fördelar med att ha lite större åldersskillnad. Så tappa inte hoppet! Snart är du där igen med plusset och du är lika överlycklig då om inte ännu lyckligare +att ditt barn som du redan har kommer att förstå bättre att han ska få ett syskon :)
Fast mina tankar finns hos tattines nu, tänkte jag att ett glatt besked kanske kan höja stämningen lite. Men det känns konstigt att skriva om lycka efter det hemska som hänt :/
Jag var på vul i går och fick se lilla pytte där inne. Den sprattlade och vinkade! Allt såg bra ut, och jag är så långt gången som jag trodde (v10+0 då). Kändes otroligt skönt att den levde efter se kritiska veckorna, då min oro för MF inte ville lugna sig... Nu känns de dock mycket bättre :)
Har hängt lite här men inte orkat skriva tidigare. Vad kul Spionen att ni fick se er bebis och att allt var som det skulle :) Jag hoppas att det går bra för er alla och önskar er en God Jul!