• Patricia4

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej

Här tänkte jag att vi kunde samlas, alla vi som väntar barn och är "lite" äldre. Första barnet eller femte spelar ingen roll. Alla är välkomna, tycker inte heller det spelar roll hur långt gången man är. Vi stöttar varann fram till förlossningen :)   

• Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35
  • Maramina

Nu är väntan slut för vår del! Strax innan 18 kom hon, 50 cm lång och 3760g "tung" liten dam med både en massa hår och en tand Allt gick jättefort. Jag tror att jag fick värkstimulerande vid tre och som sagt var vid sex var hon här.

• Lagombutwhy
    Maramina skrev 2014-07-02 22:33:17 följande:

Nu är väntan slut för vår del! Strax innan 18 kom hon, 50 cm lång och 3760g "tung" liten dam med både en massa hår och en tand smile1.gif Allt gick jättefort. Jag tror att jag fick värkstimulerande vid tre och som sagt var vid sex var hon här.

Stort grattis! :)
  • MjölkChoklad
    Nu är väntan slut för vår del! Strax innan 18 kom hon, 50 cm lång och 3760g "tung" liten dam med både en massa hår och en tand Allt gick jättefort. Jag tror att jag fick värkstimulerande vid tre och som sagt var vid sex var hon här.

Stort GRATTIS!!! Så underbart!!!!!
  • Aftonstjärna

Grattis! Vad härligt!!! BabyHjärta{#emotions_dlg.flower}
    bf 23 oktober
  • Sessan78
    Aftonstjärna skrev 2014-07-02 19:28:11 följande:
    Hon var perfekt! Inga problem med höfter eller annat! Mitt sena datum berodde på att jag först valt att föda vaginalt trots säte, men på ett sent ul upptäckte de att hon satt som en fällkniv, så då måste det ju bli snitt, vilket jag i efterhand tycker var rätt bra, fast jag var besviken då. Var ju så inställd på att få FÖDA BARN... Sonen föddes vaginalt och de var en häftig upplevelse förstås, men det är ju barnet som är huvudsaken, inte sättet hen kommer till världen på! 
    bf 23 oktober
    Ok, då förstår jag. Då kan jag börja hoppas igen att de beviljar och lägger mitt snitt före bf iaf. Skönt att slippa alla höftproblem...hoppas vi gör det den här gången också...

Håller med dig ang. att det inte spelar någon roll hur bebisarna föds...bara att dom gör det...
  • Sessan78

Nu är väntan slut för vår del! Strax innan 18 kom hon, 50 cm lång och 3760g "tung" liten dam med både en massa hår och en tand smile1.gif Allt gick jättefort. Jag tror att jag fick värkstimulerande vid tre och som sagt var vid sex var hon här.

Stort GRATTIS till lillan! Så roligt att läsa ditt inlägg!

Har allt gått bra? Hur mår mor och dotter efter förlossningen? Vet ni vad lillan ska heta? Massa grattiskramar
  • PoL

Grattis Maramina! Häftigt att hon föddes med en tand hihi

Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35