emjh skrev 2014-08-10 18:35:42 följande:
Hejsan!
Nu har jag semestrat klart och tre veckors jobb väntar innan mammaledigheten (som jag ju inleder med intensivkurs för körkort).
Kompisar till oss fick barn för några dagar sen så nu frossar jag i bebisbilder!
Någon mer som fått ont i händer/fötter? Jag är tokigt svullen och har jätteont i fingrarna (några domnar bort på nätterna också) och lite ont i tårna. Underlivet gör ibland så ont att det känns som jag ska gå mitt itu. Fått hugg i magen de senaste dagarna också. Men semester är ofta ingen direkt vila, har haft en ganska intensi sista vecka och inte hunnit sitta ner några längre stunder.
Börjar iaf veckan med ett besök hos BM, känns bra att få kolla alla värden.
Jag har karpaltunnelsyndrom i båda händerna. Går från handleden och neråt. Man kan få lättare besvär som att händerna domnar bort m.m men man kan också få värre besvär med smärta och att man inte kan stänga händerna. Så klart har jag den värre sorten. Kan inte stänga händerna, det tar emot och gör ont. I vänster hand har jag också ont i handleden och "tumleden". Finns inte så mycket att göra, det brukar gå över efter förlossningen.