• Patricia4

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej

Här tänkte jag att vi kunde samlas, alla vi som väntar barn och är "lite" äldre. Första barnet eller femte spelar ingen roll. Alla är välkomna, tycker inte heller det spelar roll hur långt gången man är. Vi stöttar varann fram till förlossningen :)   

• Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35
  • PoL

Aftonstjärna: vilka udda drömmar hihi, vilka spratt vårt undermedvetna spelar oss ibland. Jag drömmer konstigt nog inte alls om bebisen... Än iaf!

• Zuzziwoman

Nu är hon här, kom ut inatt efter igångsättning. Vägde 3585gr och 49cm lång och är en bestämd liten dam. Så mysigt inatt när vi pratade och man fick ögonkontakt, nu sover hon på mitt bröst.

• Lagombutwhy
    Zuzziwoman skrev 2014-07-31 12:02:04 följande:

Nu är hon här, kom ut inatt efter igångsättning. Vägde 3585gr och 49cm lång och är en bestämd liten dam. Så mysigt inatt när vi pratade och man fick ögonkontakt, nu sover hon på mitt bröst. smile1.gif

Åh stort grattis till liten prinsessa! :)
  • Aftonstjärna
    Zuzziwoman skrev 2014-07-31 12:02:04 följande:

Nu är hon här, kom ut inatt efter igångsättning. Vägde 3585gr och 49cm lång och är en bestämd liten dam. Så mysigt inatt när vi pratade och man fick ögonkontakt, nu sover hon på mitt bröst.

Stort grattis! Vad härligt!
    bf 23 oktober
  • PoL

Nu har jag handlat klart bebiskläder - upptäckte att jag av nån anledning inte hade så mycket hemma i första storleken. Myyysigt att se de små plaggen hänga på torkställlningen!!! Bebisen i magen är underbart livlig har fått hem lite mer hjälpmedel, både för nu maa foglossningen, och sen för att underlätta efter kejsarsnittet. Prnsionärsvarning gripklo, kilformad sittdyna, glidlakan och kryckor haha. Men fantastiskt vilken skillnad det gör! Och att få låna gratis!

Går in i v32 idag... Oj, vad tiden går fort...

Hur mår ni andra? Ff semester ni som ännu inte fått?

• emjh
    Zuzziwoman skrev 2014-08-01 12:16:33 följande:

Tackar för gratulationerna. <3

Grattis! 
Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35