Anonym (Elin) skrev 2014-01-27 22:00:03 följande:
Sånna dagar är så dryga! Skulle kunna käka upp en hel oxfilé själv emellanåt!
Den här dagen har verkligen varit piss. Mycket pga dagens vägning. Varit så besviken och ledsen. Har ventilerat med en massa underbara människor som vet att jag kämpar men ändå så har tårarna kommit. Så larvigt att jag hakar upp mig på en vägning men jag tränade stenhårt förra veckan och det enda "dumma" i matväg var ett par cashewnötter.
Tycker inte du ska hänga upp dig så på siffrorna för varje vecka utan vara glad för att du har startat en neråtgående trend.
För egen del som tex så vägde jag 61,9kg förra måndagen (i början av mens perioden), i fredags kollade jag en vikt för att ha ett hum hur mkt jag hade gått upp under mens och vägde då 61,3kg och så igår var det dags för måndagsinvägning igen och vägde då 61,6kg. Visst helgen var inte optimal i banatrsyfte men tror en del av siffrorna handlar om div smågrejer som gör skillnaden.
Sen efter gårdagens vägning så kände jag mig peppad av att se om jag kunde ner under 61kg till nästa vägning så gick väll 6,5km i rask takt med barnvagn och sen okänd sträcka i butiker på klädjakt. känner av att det värker lite i benen idag. Länge sen jag hade hade riktig träningsvärk. Funderar på att börja köra lite hemma övningar för magen, skulle vilja platta till överhänget sen graviditeterna. Tips på övningar?