• Anonym (Victoria)

Anonyma viktklubben

Nu jäklar ska jag lyckas! Ska bli en riktig pingla till sommaren! Du också?

Utgångsläge:

166 cm
    60,0 kg

Kom igen! Vi har minst 5 månader på oss att bekämpa fläsket!

Ingen behöver lägga ut bilder, men jag kommer göra det i början av varje ny månad för att sporra mig själv lite och för att se ev. resultat som man nödvändigtvis inte ser på vågen.

• Svar på tråden Anonyma viktklubben
  • Anonym (Alice)

Hahaha åh. Jag är knappt vaken men så glad!! :D Vågen stod på 75,4 imorse!!! IIIK ^^ 1,4kg sen är jag fasiken på BMI 25. Omgomg^^

• Anonym (Bettan)

Bra jobbat allihopa!!!! Sån härlig känsla!

Själv hade jag inte gått ner ett smack:( men får skylla på mensen. Vet ju att jag har ätit bra, men varit lite dålig på tränings fronten. Bryt ihop och upp igen får det bli idag!

• Anonym (Elin)

Vad härligt att det går så bra för oss! Tycker att den här tråden är toppen! Ni är guld värda tjejer!

Idag tar jag en välbehövlig vilodag. Slocknade på tre röda igår, sambon tog den lilla inatt och jag vaknade hyfsat utvilad vid sju. Att gå upp halv sex för att träna när man dessutom har ett spädbarn som vill ha mat mitt i natten tar på krafterna. Men ändå längtar jag till imorgon bitti när det är dags för gymmet.

• Anonym (Alice)

Tack tjejer! Och jag håller med dig Elin, det är verkligen underbart att ha denna tråden :) Skönt att få pepp när man inte är helt på spåret, och lika roligt är det att peppa andra när man är på topp haha... 

Kan också förstå dig med den lilla att man är rätt seg där! Hade nog brutit sönder och samman om min sömn hade rubbats nu :)

Och Bettan, det kommer absolut visa sig när mensen är över, det är jag säker på! :) 

• Anonym (87,4)

Fortfarande förkyld men jag håller mig på den smala vägen. Roade mig nyss med att prova några toppar från garderobens mörka hörn. Toppar som varit favoriter men som inte passat riktigt de senaste två åren. Nu sitter de finfint igen! Det är nästan -6 kg nu så det vore ju konstigt om det inte märktes. Men jag behöver nya jeans så jag funderar på att ge det några kg till och sen gå och köpa ett par billiga från typ GinaTricot. Jag vill inte lägga pengar på jeans som jag inom några månader KOMMER att vara för stor. Skriver "kommer" med stora bokstäver för det finns inget "om". Det kommer att gå nedåt hela vägen till 60 kg. Nu ska jag försöka bli frisk...

• Anonym (mammakropp)

Kan bara hålla med om att det är skönt att ha er dom pepp och bollplank. Ibland räcker det att man har skrivit det man tänkt på så känns det bättre. Kan tycka det är extra skönt att ha er de stunder jag möts av "men inte behöver väll du banta, du som är så liten" uttalandena. Och det är väll sant jag har ingen extrem övervikt som tvingar mig men känner för hälsans skull både fysiskt och för självförtroendet så skulle det vara skönt att hänga av mig lite bukfett. Så tänker dock inte alla när de lägger sina rappa kommentarer att det inte behövs (kanske även för att förlåta deras egna tillkortakommanden ;) ).    

• Anonym (87,4)

Fan vad jag är trött på att vara sjuk! Nu har det flyttat ner i bröstet så det värker hela tiden. Det är ett helvete att hosta, gör så jäkla ont. Hoppas verkligen att det blir bättre i morgon!

• Anonym (Zefira)

Oj, ett tag sen jag skrev här. Själv har jag inte gått ner i vikt utan upp 0,7 kg men jag fick mensen idag så det var nog därför Flört  Håller med om att nu får våren komma. Sen i söndags har vi haft blåst och snö varje dag. Det går knappt att vara ute.
    Till middag idag gjorde jag en Thai kycklinggryta till middag. Jag åt bara själva grytan och hoppade över äggnudlarna. Blev faktiskt mätt på det Glad

Keep up the good work girls!!{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Elin)

Woho! Idag är det ju vilodag men på vilodagarna brukar jag göra övningar hemma som jag inte vågar göra på gymmet. Hur som helst, har gjort plankan ett par ggr och tidigare har jag bara klarat 10-15 sekunder. Rätt kasst. Men nu klarar jag 30-35 sekunder! Stort framsteg för mig! Ska bannemig klara 60 sekunder innan min födelsedag i mars!

• Anonym (mammakropp)
    Anonym (Elin) skrev 2014-01-30 18:18:26 följande:
    Woho! Idag är det ju vilodag men på vilodagarna brukar jag göra övningar hemma som jag inte vågar göra på gymmet. Hur som helst, har gjort plankan ett par ggr och tidigare har jag bara klarat 10-15 sekunder. Rätt kasst. Men nu klarar jag 30-35 sekunder! Stort framsteg för mig! Ska bannemig klara 60 sekunder innan min födelsedag i mars!
    Det är typ den nivån jag också håller. Har kommit på min hemliga övning att dra in magmusklerna så de spänns och så hålla så. Fungerar fint att köra den övningen medans man nattar barnen.  
Svar på tråden Anonyma viktklubben