• Anonym (Victoria)

Anonyma viktklubben

Nu jäklar ska jag lyckas! Ska bli en riktig pingla till sommaren! Du också?

Utgångsläge:

166 cm
    60,0 kg

Kom igen! Vi har minst 5 månader på oss att bekämpa fläsket!

Ingen behöver lägga ut bilder, men jag kommer göra det i början av varje ny månad för att sporra mig själv lite och för att se ev. resultat som man nödvändigtvis inte ser på vågen.

• Svar på tråden Anonyma viktklubben
  • Anonym (Alice)
    Anonym (Elin) skrev 2014-01-28 20:19:14 följande:

Du har inte möjlighet att filma dig själv med mobilen? Vet att en kompis gör så när hon tränar för att kunna korrigera sig själv.
    Haha ååh, jag är inte tillräckligt  duktig tycker jag ._. men ehm. Ptja. Kan försöka någon dag då jag inte är såhär sänkt! 
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Alice) skrev 2014-01-28 20:35:29 följande:
    Haha ååh, jag är inte tillräckligt  duktig tycker jag ._. men ehm. Ptja. Kan försöka någon dag då jag inte är såhär sänkt! 

Övning ger färdighet som det så vackert heter. :) Jag tror att du kirrar det efter ett par gånger.
  • Anonym (Elin)

Ett konditionspass imorse och ett styrkepass nu ikväll. Imorgon ringer klockan halv sex igen. Har inte bestämt om jag ska köra kondition eller styrka då. Svåra val här i livet. ;)

• Anonym (mammakropp)
    Anonym (Elin) skrev 2014-01-28 20:56:24 följande:
    Ett konditionspass imorse och ett styrkepass nu ikväll. Imorgon ringer klockan halv sex igen. Har inte bestämt om jag ska köra kondition eller styrka då. Svåra val här i livet. ;)
    Starkt jobbat. 
  • Anonym (87,4)

Meh, förkylningen har slagit ner i hushållet. Ingen träning för oss på några dagar. :( Ska låta kroppen vila i några dagar och hoppas att vikten kryper ner bara jag håller mig till kalorierna. Tränade i går kväll i alla fall, klarade 30 minuter på löpbandet. Jag har satt upp ett mål på att klara en mil utan att stanna till i höst. :) Men löpbandet tråkar ut mig, vill ha barmark!

• Anonym (Alice)

Idag mår jag bättre. Coldzyme är verkligen ett under! Tog ett lätt benpass idag, bara för att slippa ångesten över att inte ha tränat. Står fortfarande still :( Däremot sitter klänningen jag valde idag, sjukt mycket bättre än senast :)

• Anonym (mammakropp)

Köpte en klänning häromdagen och velade mellan två storlekar. Tyckte båda satt bra så tog den mindre och tänkte jag ska formas in i den ännu bättre till den ska användas ;) Testade för övrigt ett armbandsur jag inte haft sen före graviditeten då jag som gravid svullnade upp så att den inte gick och stänga. Idag passa den! Kändes som en framgång även om den säkert passat sen ungen och vätskan kom ur mig ;)

• Anonym (Alice)
    Anonym (mammakropp) skrev 2014-01-29 12:43:02 följande:
    Köpte en klänning häromdagen och velade mellan två storlekar. Tyckte båda satt bra så tog den mindre och tänkte jag ska formas in i den ännu bättre till den ska användas ;) Testade för övrigt ett armbandsur jag inte haft sen före graviditeten då jag som gravid svullnade upp så att den inte gick och stänga. Idag passa den! Kändes som en framgång även om den säkert passat sen ungen och vätskan kom ur mig ;)
    Haha det är ju sjukt bra att ha sånna småsaker att glädjas åt dock :)
  • Anonym (Elin)
    Anonym (87,4) skrev 2014-01-29 10:41:56 följande:
    Meh, förkylningen har slagit ner i hushållet. Ingen träning för oss på några dagar. :( Ska låta kroppen vila i några dagar och hoppas att vikten kryper ner bara jag håller mig till kalorierna. Tränade i går kväll i alla fall, klarade 30 minuter på löpbandet. Jag har satt upp ett mål på att klara en mil utan att stanna till i höst. :) Men löpbandet tråkar ut mig, vill ha barmark!

Vad surt! Jag håller med om att naturen är trevligare att motionera i! Längtar efter våren och att få testa att springa i spåret.
  • Anonym (Elin)

Jag är så trött och så hungrig idag. Blir en massa kyckling och keso till middag idag.

Svar på tråden Anonyma viktklubben