Anonym (Li) skrev 2014-01-29 22:08:30 följande:
Haft två dåliga dagar, har ätit onyttigt fast jag egentligen inte haft sug efter det eller tyckt det varit speciellt gott.
Idag bakade jag kanel och vaniljbullar, så då var jag ju tvungen att smaka endel . Men fast jag ätit kanske 7 -9 vaniljbullar (små) till lunch, så har jag inte fortsatt äta dåligt efter det. Jag brukar annars fortsätta duka fram godis, chips och glass resten av kvällen då, eftersom jag redan "förstört" hela dagen. ( Har mitt favorit choklad hemma, men inte ens tänkt tanken på att öppna det :). ) Så känner mig ändå lite stolt att jag inte fortsatt mitt frossande.
En sak jag måste bli bättre på är att träna, vill forma min kropp lite bättre. Funderar på att köpa Olga rönnbergs bok !
Jag beställde en så får se när den kommer. Kanske kommer en utvärdering när jag testat lite. Vill du kolla lite i den med en gång så hade cdon på sin hemsida så man fick kolla på några sidor i boken.
Anonym (Alice) skrev 2014-01-29 13:02:39 följande:
Haha det är ju sjukt bra att ha sånna småsaker att glädjas åt dock :)
Man får glädjas åt det lilla liksom. Känns ju bättre att glädjas åt en sån sak än att deppa över att jag åt en sötlakrisstång igår.