• Anonym (Victoria)

Anonyma viktklubben

Nu jäklar ska jag lyckas! Ska bli en riktig pingla till sommaren! Du också?

Utgångsläge:

166 cm
    60,0 kg

Kom igen! Vi har minst 5 månader på oss att bekämpa fläsket!

Ingen behöver lägga ut bilder, men jag kommer göra det i början av varje ny månad för att sporra mig själv lite och för att se ev. resultat som man nödvändigtvis inte ser på vågen.

• Svar på tråden Anonyma viktklubben
  • Anonym (87,4)

Hej gänget! Hoppas veckan går bra! Jag har en borta helg med god mat framför mig så det blir lite utmaning att hålla kollen... I morgon. Lir det tre rätters hos vänner som jag inte träffat sen i somras så då kan man ju inte sitta och tänka på maten! Tänker dricka vin och äta gott. :) blir första vinet sen nyår!

• Anonym (Elin)

87,4 - Jag tycker att du gör rätt som unnar dig det! Det går så bra för dig och du verkar göra bra och medvetna val i övrigt så en helg är ingen fara.

• Anonym (Elin)

Jag är så glad att jag håller på att spricka! Ställde mig på vågen och mitt första mål på -10 kg är nu uppnått! Trots att jag har mens denna vecka! Nu lägger jag i en högre växel och kämpar på för att tappa 10 till! "Bara" 25 kg kvar...

• Anonym (87,4)
    Anonym (Elin) skrev 2014-02-28 07:26:37 följande:
    Jag är så glad att jag håller på att spricka! Ställde mig på vågen och mitt första mål på -10 kg är nu uppnått! Trots att jag har mens denna vecka! Nu lägger jag i en högre växel och kämpar på för att tappa 10 till! "Bara" 25 kg kvar...

Gratulerar!! Snyggt jobbat! Det är en verklig milstolpe! Och jag tycker vi alla som fortfarande är aktiva här har gjort ett kanonjobb sedan nyår. Själv kunde jag inte annat än att skratta åt min kropp i morse. Stod på 80,2 i går morse, dvs upp från i måndags. Idag hamnade jag på 78,6. NER 1,6 kg på 24 timmar. Man undrar ju vad som pågår där inne och jag tror det är min lott i livet att ständigt pendla upp och ner ca 2 kg. Men men, det innebär ändå ner 1 kg sen förra fredagen så det går åt rätt i långa loppet. :) Längtar till då jag ser 77,4 kg på vågen och jag har gått ner tio kilo!
  • Anonym (Alice)

34.5% av min kropp är fett... Hälsosamt anses vara max 33%... Snaaaaart där! 
    Gick nästan en mil igår, med extra 10-15kg, blåsor under fötterna, vilket resulterat att jag idag har överkompenserat och sträckt en vadmuskel. Men så värt det med tanke på hur skönt det var igår!

• Anonym (mammakropp)

kör med min aktivitetsmätare idag. Den har lite roliga staplar som är roliga att kolla på som verkligen speglar hur jag har rört mig under dagen. Den mäter ju även steg och har nu passerat 11000 steg och dagen som har några timmar kvar. 

• Anonym (87,4)

Hej, hej! Nu är jag hemma igen efter en tur bort hos vänner. Har ätit både glass och tårta och druckit vin men det mesta med moderation. Blev bara ett glas vin och en smal bit tårta. Glass blev det lite mer av men det var hemgjord gräddglass och jag kände att ska jag tillåta mig själv att äta socker för första gången på två månader så är det det här jag ska satsa på!! Det var gudomligt gott.... Tyvärr var middagen i går och lunchen idag knappast hälsomat, rätt fet tyvärr och det gick liksom inte att undvika när någon annan lagar maten. Men nu är det tillbaka på nolltolerans och bra mat igen. :)

• Anonym (Alice)

Överätit mig i ett dygn, dessutom både vete och mjölk. Kommer nog vara lite off i några dagar nu :p

• Anonym (mammakropp)

Hade barnvakt igår och var ute och åt och drack drinkar med gott sällskap.  Blev säkerligen inte helt nyttigt men var ändå måttlig i mina intag så har inget dåligt samvete idag ;) 

Förkylningen börjar ge med sig så ser fram emot att kunna ta upp träningen igen så smått. 

• Anonym (Elin)

Hihihi! Det verkar som att de flesta av oss har lyxat till det i helgen. Jag håller på att baka till en bjudning vi ska ha om ett par veckor och jag kunde inte låta bli att smaka på en av sakerna. Har aldrig gjort just det bakverket tidigare och var nyfiken på hur det blev. Det kan ha varit det godaste jag någonsin har gjort så det råkade bli två bitar... Men det blev 1½ timme på gymmet imorse så jag har inte så dåligt samvete över det.

Svar på tråden Anonyma viktklubben