• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • SysterAnna
    Tamara skrev 2014-02-24 15:29:18 följande:
    Hoppas det går bra för er som är på VUL och annat idag. Ni som tar lergigan comp, blir ni trötta, påverkade på andra sätt? Jag har inte tagit några ännu trots att jag mår riktigt illa mest hela tiden men vi ska bort ikväll och jag vet inte om jag fixar det pga av illamåendet. Är orolig att jag blir trög i huvudet om jag tar en nu...
    Jag tar en varje morgon och då klarar jag mig för det mesta någorlunda hela dagen. Men jag måste ta en kopp kaffe samtidigt annars blir jag helt däckad, trots att jag tar comp. 
  • Cazza

Jag blir småtrög av mina o trött! Kan jag så sover jag 2 h på dagen. Men nu tar jag en lergian comp runt 03.00 på natten och fyller på med en halv när det känns dom väst efter lunch. Lindrad något.

• Irmeline
    MrsCL skrev 2014-02-24 20:08:11 följande:
    Åh lider med dig! Hur gick det? Håller tummarna!
    Fina bilder ligger i bildtråden Glad
  • kalleankan

Är dwt någon som har ont redan nu, foglossning???
    Hade inte det med sonen men fy från helvetet de senaste 2 dagarna, har liksom ont långt ner i ryggen, kan knappast böja mig, det sträcker liksom, ända ner i baksida låren.. Är det foglossning eller vad händer mig?

• SmalltownGirl

Hej hej. JAG PLUSSADE PRECIS! Skrattande
    Är i vecka 5. Så, där är ett litet litet litet liv i mig. helt overkligt. HELT overkligt.
    Vill vara med här och få tips och råd av er. Väntar då, mitt första barn - kanske lite tidigt att säg så då det än är väldigt tidigt och allt kan hända. MEN, japp.. JAG ÄR GRAVID! :D

och.. om allt går som de ska så borde det bli BF runt den sista oktober. Svårt att säg när man räknar själv.

• Singoalla78
    kalleankan skrev 2014-02-25 11:45:05 följande:
    Är dwt någon som har ont redan nu, foglossning???
    Hade inte det med sonen men fy från helvetet de senaste 2 dagarna, har liksom ont långt ner i ryggen, kan knappast böja mig, det sträcker liksom, ända ner i baksida låren.. Är det foglossning eller vad händer mig?
    Mja jag kan få ont i typ ländryggen å är i v 8+1 idag :) alså v 9, wehooo,ska strax iväg till andra mvc mötet :)
    Fick apont i mellangärdet igår, jag skrek rakt ut....men bebis sitter ju inte där även om jag blev rädd.
    Märker av ryggen så som du säjer...å det har jag inte gjort med mina andra 2..jo nu känner jag av ligamenten när jag sträcker på mig..
  • Singoalla78

E så trög i magen att jag tror att jag redan nu ska krysta ut bebis, haha tål inga lukter, ligamenten lite bara...me jag älskar symptomen för då händer ju ngt, magen har svullnat av ngt men den kommer ju igen, tarmarna har la vant sig antar jag..

• cinani

Hej! Hoppar på här, jag är gravid med första barnet, (6+1) BF 14 oktober, 29 år och bor i Småland.

• Sara84
    XSmalltowngirl skrev 2014-02-25 12:07:11 följande:
    Hej hej. JAG PLUSSADE PRECIS! Skrattande
    Är i vecka 5. Så, där är ett litet litet litet liv i mig. helt overkligt. HELT overkligt.
    Vill vara med här och få tips och råd av er. Väntar då, mitt första barn - kanske lite tidigt att säg så då det än är väldigt tidigt och allt kan hända. MEN, japp.. JAG ÄR GRAVID! :D

och.. om allt går som de ska så borde det bli BF runt den sista oktober. Svårt att säg när man räknar själv.

Vad underbart!!!! GRATTIS! Och glöm inte - du väntar barn inte missfall :)

Svar på tråden BF Oktober 2014