• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • trollis86

jag har beräknat datum 20 oktober och är nu 6+3....mår så illa hela tiden dygnet runt! mår illa för att jag försöker äta och mår illa då jag inte äter, spyr upp nästan all mat jag försöker få i mig. 

• SmalltownGirl
    trollis86 skrev 2014-02-26 14:53:36 följande:
    jag har beräknat datum 20 oktober och är nu 6+3....mår så illa hela tiden dygnet runt! mår illa för att jag försöker äta och mår illa då jag inte äter, spyr upp nästan all mat jag försöker få i mig. 
    men fy, det låter inte alls trevligt. jag mår också illa dagtid gärna direkt AKUT innan jag blir jättehungrig. men kräks inte. och hoppas inte behöva för jag har emetiofobi och det kan bli rätt tufft. Men, jag får ta det som jag kommer. Viktigt är nog att äta lite och jätteofta för att hålla syror och socker i jämn balans hela tiden. annars vet jag inte :( låter jättejobbigt. hoppas de blir bättre för dig snart!
  • mitthemligajag
    Cazza skrev 2014-02-25 20:34:52 följande:

Det här låter ju helt sjukt men jag orkar inte vara gravid. Känner mig sjukast någonsin. Kräks sover , skakar, svettas. Kan inte jobba. Känns inte värt det. Jag har två barn som jag inte klarar av att ta hand om nu. Känns som om ngt är fel i mig och jag vill bara få det att sluta.

Ring läkarna och få medicin!! Äntligen första dagen idag jag kunnat kliva upp efter att jag fick ökad dos igår från 3 lergigan comp till 4 comp plus en vanlig lergigan på kvällen!! Äntligen kanske de blir bättre för mig del och hoppas du får hjälp!
  • Sara84
    Irmeline skrev 2014-02-26 18:48:00 följande:
    Gick bra på vul idag, skönt! Blev daterad rätt, så verkar stämma bra :)

Vad skönt att det gick bra på vul! Vilken vecka är du i enligt beräkningarna?
  • Cazza

Vul idag och jag hade ett barn där inbe som mådde bra! Man kunde se att det varit tvillingar från början men nu levde bara en och den verkar komma i oktober.

• Sara84
    Mammatillnoah skrev 2014-02-26 19:08:09 följande:
    Imorgon är det vul kl 10.00 är så orolig, men det går som det går uppdaterar imorgon igen

Håller tummarna för dig!

Vi har tid 8.30 imorgon ?
  • Irmeline
    Sara84 skrev 2014-02-26 19:05:43 följande:

Vad skönt att det gick bra på vul! Vilken vecka är du i enligt beräkningarna?
    8+4. Gjorde två mätningar, 8+4 och 8+5, så stämmer rätt bra :)
  • Irmeline
    Cazza skrev 2014-02-26 19:43:59 följande:

Vul idag och jag hade ett barn där inbe som mådde bra! Man kunde se att det varit tvillingar från början men nu levde bara en och den verkar komma i oktober.

Skönt!

Hade du misstänkt två därinne? När tror de att den "försvann"?
Svar på tråden BF Oktober 2014